Annons:
Etikettövrigt
Läst 1531 ggr
[Nathalie62]
2012-08-04 00:56

OT-Försvunnen tjej

En tjej på bara 17 år har spårlöst försvunnit omkring göteborgsområdet och vill därför genom en notis här meddela att man är uppmärksam på om man sett eller hört något om detta, mer information finns att nå på facebook som nyligen har skapats på grund av hennes försvinnande.

Vill även förtydliga att jag fått tillstånd att sprida detta. Må denna tjej komma hem snart Rynkar på näsan

Annons:
ingann
2012-08-04 14:48
#1

Är polisen involverade i sökningen? Är det polisen eller någon privatperson som ska kontaktas?

Av tidigare erfarenheter så sprider jag bara efterlysningar  där ploisen är kontaktperson vid upplysningar.

Jag tror i och för sig att detta är en genuin efterlysning men jag vet andra som efterlysts av fd män/pojkvänner osv där det kan sluta väldigt illa.

En tjej som efterlystes på fb förra året fick reda på det och gick ut med informationen att hon mådde bra och att ingen skulle sprida efterlysningen då det var hennes fd fästman som sökte henne. Hon hade då skyddad identitet efter att fästmannen försökt döda henne. Det finns många liknande fall så därför sprider jag endast efterlysningar med polisen som kontaktperson.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-08-04 14:58
#2

Ja det är dom och jag tror det är kontakt till privatpersoner.

Jag vill tro att detta verkligen är så som skrivet och förstår om du är misstänksam då det tyvärr finns många nötter i vårt avlånga land men det går säkert utmärkt att kontakta polisen också om man ser eller hör något om henne.

ingann
2012-08-04 15:19
#3

Den här tror jag är riktig efter den andra tråden här inne:) Mitt inlägg var mer en varning om andra oseriösa efterlysningar på fb. Det är trots allt ett stort media där man som efterlysare kan vara anonym och ha kontaktinfo till ett kontantkort.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-08-04 15:29
#4

#3, Helt okei, jag förstår hur du menar.

[Nathalie62]
2012-08-05 16:33
#5

Agnes är nu funnen och välbehållen !

Upp till toppen
Annons: