Annons:
Etikettteknik
Läst 1993 ggr
Arinya
8/8/12, 12:02 AM

Samsung Galaxy Y

Någon som vet ifall Galaxy Y är nåt att ha? Jag vill ju verkligne inte ha en iPhone!!!!

Jag har googlat runt lite men jag kan inte avgöra vad jag tycker förrän jag har den i handen vilket är dåligt

Annons:
[Nathalie62]
8/8/12, 12:28 AM
#1

Har du inte möjligheter att komma till Media Markt ? Det vore annars det bästa för där har dom telefonerna igång och man kan testa dom.

Arinya
8/8/12, 12:40 AM
#2

Åh! Då måste jag ta mig dit! Tack för tipset!

[Nathalie62]
8/8/12, 12:48 AM
#3

#2, Gör så och berätta gärna vad det blev. Glad

kissidor
8/8/12, 7:03 AM
#4

galaxy Y är ju en budgetmodell, så självklart är den inte "nåt att ha" för den som har högre krav - men har du ingen nytta av bättre skärm, bättre flyt, bättre kamera etc så är det ju dumt att betala för mer - för den kostar ju jämförelsevis en spottstyver Glad. men när vi inte vet vad du är ute efter är det svårt för oss att råda dig.

har du haft en smartphone förut eller blir detta din första? om du har haft en innan, vilken var det och vad tyckte du om den?

om du inte haft en, har du testat nån kompis eller så, och vilken var det i såfall?

det är några frågor som kan hjälpa till att lista ut om telefonen är ett bra val eller inte för just dig Flört

sen kan jag verkligen rekommendera prisjakt.nu (ifall du inte redan använt dig av den) som jag själv använder väldigt mycket så fort jag är ute efter nån elektronikgrej, där finns långt mer info än bara om var man hittar den och den modellen billigast - det finns specifikationer, kundomdömen och expertrecensioner och man kan filtrera och sortera sökningen efter en massa olika parametrar. i den här länken har jag nu tex valt OS android och pris max 1000 så ser du vilka alternativ du har om det är det du söker, och har du andra parametrar så väljer du dem istället. observera att det finns en knapp som heter "fler sökkriterier" och då får du upp många fler kriterier än de som visas som standard.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Arinya
8/8/12, 1:24 PM
#5

Jag hade en HTC Gratia innan den blev stulen.

Min mammas sambo vill sälja sin Galaxy Y till mig för att han inte förstod sig på Smartphones, min pappa vill att jag ska ha iPhone för att då behöver jag inte betala för internet. Men jag tycker iPhones är så tråkiga!

Det är ju bra om kameran är hyfsat bra ju, fin layout i mobilen, hyfsat snabb och sånt :P

Upp till toppen
Annons: