Annons:
Etikettövrigt
Läst 1242 ggr
[Fröken P]
8/9/12, 9:28 AM

OT: Morronmusik!

jag gjorde nya listor på Spotify imorse och satt och diggade med hörlurarna på mig, alltså, man kan  ju bara inte sitta still när man hör vissa låtar, trots att man är lika vig som ett kassaskåp..

Annons:
kissidor
8/9/12, 9:57 AM
#1

helt klart Glad!

fick spotify premium gratis i ett år när jag förlängde med telia nyligen, är sur att jag glömde ta med hörlurarna till jobbet idag igen Rynkar på näsan!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
8/9/12, 10:03 AM
#2

jag förlängde med 12 mån bara så jag fick inte premium, men jag har en testmånad med premium som jag fixade genom hemsidan.

det blir listor med mest 70-tal, och italo disco à la 80-tal och rockabilly. Sen blir det lite av varje, jag gillar allt utom techno, jazz, dansband och klassiskt. nä, inte gammeltjoa heller.. Flört

har köpt en fm-sändare som jag använder i bilen, och då blir det poppa av minsann när jag kör på Spotify! Cool

[Nathalie62]
8/9/12, 10:10 AM
#3

Trevligt att vakna upp till Skrattande

[Fröken P]
8/9/12, 10:11 AM
#4

Jag är så frälst i 70-tals musiken, och kolla frisyrerna och kläderna! för att inte tala om mustascherna. Tungan ute

[Nathalie62]
8/9/12, 10:13 AM
#5

#4, Ha ha ja det var en skön tid, tyvärr har mycket av den musiken försvunnit idag, det är helt annorlunda musikstil och det är lite trist faktiskt så visst saknar man den tiden då.

kissidor
8/9/12, 11:05 AM
#6

jag gillar ganska slamrig hårdrock, så man bör nog ha hörlurarna - det är inte säkert att alla ens kontorsgrannar uppskattar att man delar med sig Tungan ute.

en fm-sändare fröken P, vad är det för grej? har du länk till en?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Fröken P]
8/9/12, 12:32 PM
#7

#6  finns ingen bättre hårdrock än den från 80-talet Flört

en sån här fm-sändare har jag!

kissidor
8/9/12, 1:41 PM
#8

sambon tycker detsamma - men han tycker iofs inte det finns nån bättre årgång av nånting än åttitalet Obestämd. filmer, kläder, mat - you name it! (hade det funnits mobiltelefoner då hade han velat ha en likadan nu med Skrattande). personligen är jag lite mer öppen för nya bra grejer Flört. fast visst är det härligt med pudelrock Tungan ute

fiffig liten grej - visste inte att det fanns ens, men det kanske vore nåt Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
8/9/12, 2:02 PM
#9

Nja, 80-tals frissorna var väl ingen höjdare, jo förresten, det var ju det de var! haha.. volym, volym och åter volym, och permanent Skrattande

[Nathalie62]
8/9/12, 6:02 PM
#10

Jag är väldigt glad för 80 talsmusik också Tungan ute

Upp till toppen
Annons: