Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 1608 ggr
kissidor
8/14/12, 8:30 PM

hur använder ni spotify premium?

fick bla spotify premium gratis ett år när jag förlängde mitt telia-abonnemang, och nu känner jag att det är dags att börja utnyttja det - men hur Obestämd?

hur använder ni det, sätter ni bara i hörlurarna i telefonen och diggar loss eller kopplar ni in telefonen till andra grejor och spelar, i såfall vilka och vad behöver man - en helt vanlig usb-kabel bara eller?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Fröken P]
8/14/12, 8:40 PM
#1

Jag gör listor i datorn som jag sen fixar till så jag kan köra listorna offline på telefonen när jag loggat in på den. Spelar musiken på telefonen med eller utan hörlurar, i bilen kopplar jag den till fm-sändaren så jag får bra ljud genom bilstereon. Ingen annan utrustning än vanliga stereokontakter som finns på hörlurar och sändare.

ingann
8/14/12, 10:01 PM
#2

Jag använder inte spotify men mina söner gör det:) De använder det endast med hörlurarna eller telefonens högtalarfunktion när de vet att jag är upptagen ed någotFlört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
8/14/12, 10:12 PM
#3

Använder inte det heller men vet flera som gör det och dom gör precis så som är angivit Skrattande

kissidor
8/15/12, 6:50 AM
#4

och där dök den där fm-sändaren upp igen ja Flört, får nog skaffa en sån. fast iofs så brukar jag vilja ha radion på för det mesta i bilen så jag hör trafikinfo, pendlar i stockholmstrafiken ni vet… doh

fast att helt enkelt koppla telefonen till stereon här hemma är kanske mest intressant, ingen som brukar göra så?

offline fröken p, du laddar ner alla dina listor och låtar till sd-kortet alltså? hur mycket plats tar det ungefär?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
8/15/12, 2:06 PM
#5

Vet inte hur mycket plats det tar, jag kollar aldrig, kör med 16 Gb minne.

[Nathalie62]
8/15/12, 2:11 PM
#6

#4, Jag har aldrig kopplat telefonen till stereon heller Tungan ute

Annons:
[Fröken P]
8/15/12, 2:31 PM
#7

Jag har kopplat från dator till stereo. Sen har jag Telia digitaltv så jag kan logga in och lyssna på tv med. ;)

MartinO
8/16/12, 8:18 PM
#8

Jag använder Spotify premium mycket. I datorn, surfplattorna eller telefonen.
I de allra flesta fall streamar med bluetooth till ett SE MW600 headset.

Originallurarna bytte jag snabbt ut till ett par välljudande Denonlurar.
Då man kan ta bort lurarna från headsetet, använder jag det med en line-inkabel till stereon.

Sajtvärd för Foto

Sajtvärd för Fågelskådning

Upp till toppen
Annons: