Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2705 ggr
kissidor
8/21/12, 11:49 AM

Hur pimpar ni era telefoner :)

eller bryr ni er inte ens om att göra det?

jag har nu pimpat mina med "skins" istället för skal. jag gillar inte att de blir tjockare och är egentligen inte ute efter ett skydd utan bara lite uppiffning.

skickade efter några stycken skins till både mina lurar och dotterns och till hennes nintendo för ett par veckor sen när de hade 25% rabatt, fast jag var ju lite fundersam om de skulle funka, vara lätta att sätta fast utan att det såg ut som kattskit och så där ni vet.

men jag är jättenöjd, det var hur enkelt som helst och blev hur bra som helst Glad

se här så mycket roligare min jobb-sgs2:a är nu Skrattande: http://www.decalgirl.com/skins/85686/Samsung-Galaxy-S-II-Skin-Colorful-Kittens

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
ingann
8/21/12, 2:06 PM
#1

Min är inte pimpad alls, jag har inget behov av det då ingen ser den ändå mer än när jag pratar i denGlad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

kissidor
8/21/12, 2:10 PM
#2

jag tänkte mest på att jag ser den, och då är det lite mer uppiggande att se färgglada katter än tråkvit plast Skrattande. hade jag tänkt på vad andra ser och tycker kanske jag hade dragit mig för det, det kanske ser lite konstigt ut på möte med en massa gubbar Oskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Fröken P]
8/21/12, 2:47 PM
#3

Det där såg vädigt plottrigt ut för min del ;) Jag har bara ett rosa fodral till den ena telefonen vid utgång som skydd, och har ett skal på iphonen, ett plast i rosa med vita prickar, för att få ett bättre grepp, den slinker mig ur händerna annars. Pimpning är inget för mig, det ser lite barnsligt ut, om jag tänker på mobilsmycken mm. Jag vill ha funktionella enkla skydd. Att jag valt färgglada skydd beror på att jag måste kunna hitta dem i väskan bl.a.. ;)

kissidor
8/21/12, 3:04 PM
#4

nä mobilsmycken har jag aldrig riktigt greppat heller, men dessa katter blir jag glad av att titta på helt enkelt, det är inte mer med det Glad

och funktionellt är just precis vad det är utifrån mina önskemål, då jag inte vill ha nåt som gör telefonen tjockare och inte har behov av nåt direkt slag- och stötskydd. den matta ytan jag valt ger bra grepp och avslöjar inte fettiga fingeravtryck så lätt

sen ang plottrigheten på just den där så är det precis det som jag gillar, att det bara myllrar av katter Glad

och dottern är ju nio (snart) så hon måtte väl ha lov att vara barnslig iaf Oskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/21/12, 3:25 PM
#5

He he, jag tyckte den var söt Tungan ute Jag har dock aldrig pimpat mina telefoner men det kanske är hög tid nu, trevligt om det kan piffa upp den lite Skrattande

[Nathalie62]
8/21/12, 3:26 PM
#6

Men jag hade velat ha med iller på ha ha

Annons:
kissidor
8/21/12, 3:35 PM
#7

nog för de hade mycket att välja på till de populäraste lurarna nathalie, men tyvärr inte med illrar just tror jag Tungan ute. fast det fanns ju iofs en rubrik "design your own" också Skrattande

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/21/12, 3:39 PM
#8

#7, Nej det är tyvärr inget ovanligt att det inte finns med dessa underliga härliga små djur, då får man åka till tyskland eller usa om man ska ha något med iller på he he.Tungan ute

[Fröken P]
8/21/12, 3:56 PM
#9

#4 Jag sa bara vad jag själv anser om mobilsmycken, eftersom du ställde frågan om man pinpar sin nalle, har inte sagt att barn inte får bete sig som barn ;)

ingann
8/21/12, 4:26 PM
#10

#2 vill jag ha nåt fint att titta på och bli glad av på min mobil behöver jag bara tända bakgrundsbelysningenFlört Där har jag en underbar bild på min underbara lilla hundSkrattande Det är mycket finare än något skal/skydd som går att hitta på världens marknad

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
8/21/12, 4:35 PM
#11

#10, Jag har också en fin bild när jag tänder bakgrundsbeylsningen, fast en iller då Tungan ute men tycker det skulle varit trevligt med ett annorlunda skal som ingen annan har he he. Man kan inte tro jag är så gammal Mr. Green

[Fröken P]
8/21/12, 4:43 PM
#12

Fina skal är kul, men bling bling och motiv som jag behöver några sekunder för att inse vad det är, det är inget för mig. Ed Hardy motiv är snyggt, gillar även rockabillystuket, vilket jag har med mitt prickiga skal ;)

kissidor
8/22/12, 7:35 AM
#13

det är ju inte alltid det passar sig att tända bakgrundsbilden, det kan ju upplevas som lite oartigt att börja pilla på telefonen i vissa lägen - men om man sneglar lite på tex sitt färgglada kattmyller så är det ingen som märker det Glad.

dottern fick iaf syn på det igår och blev ju alldeles sjuk av habegär. hon blev ganska besviken när jag förklarade att tyvärr fanns det inga till hennes gamla ärvda lg p500 Rynkar på näsan.

men hon vet ju inte att det ligger en nexus på vänt till 30/8 i det hemliga presentförrådet, och att den också fick ett katt-skin igår Flört. (dock inte ett lika färgglatt, det hade väl passat bättre till en 9-årig tjej än hennes 46-åriga mamma egentligen men till henne tordes jag inte ta det för jag var rädd att hon skulle tycka det var för tjejigt Skrattande.)

till min egen privata lur tog jag dock ett betydligt mer sobert skin: http://www.decalgirl.com/skins/97849/Samsung-Galaxy-Nexus-Skin-Birth-of-an-Idea, och det tog jag inte för att sitta och fnissa åt för mig själv som de färgglada katterna på jobbluren, utan för att jag tyckte det var snyggt och väldigt passande för nexusen.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
8/22/12, 2:44 PM
#14

#13, He he då blir hon säkert jätteglad när hon får sin present sen.
Nei i visssa lägen bör man nog inte sitta och greja med mobilen Tungan ute
Hoppas ditt skal snart anländer.

kissidor
8/22/12, 2:47 PM
#15

jo jag räknar med att hon blir det Flört, så det känns ju kul Glad

det var från samma ställe, så det sitter redan på Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/22/12, 2:50 PM
#16

#15, Okei, Tungan ute

Carrosh
8/22/12, 4:50 PM
#17

Pimpar inte min telefon något särskilt. Möjligtvis ett skyddande skal i valfri färg, men inte mer än så.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: