Annons:
Etikettmjukvara
Läst 1303 ggr
[Nathalie62]
8/25/12, 9:53 AM

Lämna betyg på appar

Brukar ni lämna betyg eller kommentera någon app på Google play ?

Jag brukar lämna en kråkfot Mr. Green

Annons:
kissidor
8/25/12, 10:31 AM
#1

vad menas med en kråkfot i det sammanhanget Glad?

jag har satt betyg på några appar som jag är extremt förtjust i, som bankdroid tex. om jag gör mig besväret att sätta ett betyg så skriver jag alltid en kommentar också, ett betyg utan kommentar har man ju ingen nytta av.

jag läser alltid betygen och framförallt betygstexterna noga själv innan jag laddar ner en app, bla för att se om andra med samma lur och samma os som jag själv har haft problem med den, och vilka kommentarer folk har. nån kan ju ha satt 4 eller 5 stjärnor på appen fast den har en egenskap man själv inte skulle tolerera.

tex om jag laddar ner ett spel till dotran så vill jag ju inte att hon ska hamna i ett läge där det föreslås att hon köper till egenskaper eller nåt för riktiga pengar som dras från mitt kort eller på min telefonfaktura sen.

hon skulle ju aldrig göra det medvetet, men jag tänker om det var så lurigt gjort att hon inte fattade att det var riktiga pengar som skulle dras. ja jag vet inte om det skulle kunna hända, men man ser tex såna saker nämnas i kommentarerna ibland iaf.

men eftersom man själv drar nytta av andras kommentarer så borde man ju egentligen bidra mycket mer själv… Skäms

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/25/12, 10:43 AM
#2

#1, Kråkfot menade jag att jag både skriver negativt och positivt om den Glad jag borde också bidra oftare för visst går man ofta efter vad folk tycker och om den är någon som blivit bra omtyckt till exempel, brukar också läsa om dom rätt mycket innan jag laddar ner någon app.

kissidor
8/25/12, 10:53 AM
#3

aha Glad

ja jag ska nog försöka bli lite "duktigare" på det Skäms

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
8/25/12, 5:00 PM
#4

Jag är nog ganska dålig på det. Det händer att jag lämnar ett omdöme när jag uppdaterar något bara.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Upp till toppen
Annons: