Annons:
Etikettövrigt
Läst 1332 ggr
flisan708
8/25/12, 12:49 PM

Ny mobil..........

Nu har jag beställt en Samsung Galaxy S3, kunde inte hålla mig och det gick inte att streta emot längre. Tog ett beslut att sälja min HTC Sensation XE. Någon här intresserad? Så nu är mobilen beställd och jag är överlycklig!!! Är så nöjd med Samsung plattan och det är väl det som har bidragit till detta.

En annan jag gjort är att sänka min abonnemangskostnad med 144 kronor per månad. Sänkt kostnaden från 489 kr till 345 kronor. Har ett Tele2 maxi hög abonnemang som jag precis tecknat och det jag får nu är Limited edition. Blev lite förvånad i vad som ingick i detta abonnemang som jag ska ha nu. 12000 fria samtals minuter, 10000 sms och 10000 mms.

Nu är jag jätteglad!!!!!

Annons:
[Nathalie62]
8/25/12, 3:23 PM
#1

Grattis till ditt köp, du kommer säkert bli helnöjd Skrattande Jag har också ett abonnemang för samma kostnad per månad dock är allt man gör obegränsat och med 16 GB på det, billigare kan man nog inte komma undan.
Om du ska sälja din andra telefon så lägg gärna in den i kategorin "köp och sälj" så önskar jag dig lycka till med att få den såld. Glad

kissidor
8/25/12, 3:25 PM
#2

vad roligt att få ny värstingtelefon och sänkt abonnemangskostnad på köpet, grattis Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: