Annons:
Etiketttävlingar-undersökningar
Läst 2791 ggr
[Nathalie62]
8/28/12, 9:33 PM

Ny liten kluring på mobil ifokus

Tänkte göra en liten rolig Kluring och vill se vad ni kan, frågorna är relativt lätta men man får leta lite, välkomna att delta.
Önskar alla lycka till  Skrattande

Annons:
Skogshumblan
8/28/12, 9:37 PM
#1

Hade ju rätt ¨på första frågan iaf….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Nathalie62]
8/28/12, 9:44 PM
#2

#1, Tack för att du deltog i alla fall Glad

kissidor
8/28/12, 10:40 PM
#3

jag spikade iaf, men det var ett par kuggfrågor där tyckte jag Flört, dvs att jag tyckte inte nåt av svaren stämde riktigt egentligen men det gick liksom ändå att lista ut vilket alternativ det antagligen skulle vara. men jag kan ju inte säga vilka för då sabbar jag ju quizen Oskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/28/12, 11:05 PM
#4

#3, Visst stämmer rätt svar kissidor FlörtSkrattande

kissidor
8/28/12, 11:08 PM
#5

jag pm:ar dig om de jag funderade lite över Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/28/12, 11:09 PM
#6

#5, Gör så Skrattande

Annons:
[Fröken P]
8/29/12, 3:50 AM
#7

Iphone 4s finns väl med både 16 och 32 Gb? Tack för en Kluring, även om den gick åt tjotahejti, jag gissade vilt ;)

kissidor
8/29/12, 11:47 AM
#8

just det, tack för kluringen glömde jag att också säga - alltid kul med en liten kluring Glad

en vacker dag gör jag nog också en hoppas jag, men jag tycker det är så himla svårt att hitta rätt nivå!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
8/29/12, 12:04 PM
#9

#7, Det är sant fröken p, den finns även i 16 GB också och tack själv.

#8, Tack till dig med, tycker det är jätteroligt med kluringar men som du säger är det svårt, det ska inte vara för svårt och inte för lätt heller så det gäller att hitta ett mellanting Skrattande

Tror det är första gången jag gör en sådan här Kluring så det tog en liten stund att fixa till det och därför hoppas jag på överseende om något verkar oklart Kyss

[Nathalie62]
8/30/12, 4:42 PM
#10

Lyfter upp tråden lite.

Pagan
9/1/12, 11:11 PM
#11

hm känner att jag måste klämma in med en kommentar i allafall, ett rätt, på en gissning som de andra också givet var, kan ingenting om detta, men som den nyfikna själ jag är så….Tack uppdaterade inlägg för pinsamhetenGlad och tack till nathalie givetvis för allt arbete

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Nathalie62]
9/2/12, 12:17 AM
#12

#11, Tack för ditt deltagande och för att kluringen uppskattades, det var mest på skoi som jag skapade den, tycker det är jätteroligt men det är så svårt att komma på något melllanting Skrattande

[Nathalie62]
9/2/12, 8:23 PM
#13

Fler ? Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: