Annons:
Etiketthårdvara
Läst 4292 ggr
Itchy
9/1/12, 2:05 AM

skärm som lyser upp av sej självt

köpte en ny mobil för snart 2 månader seda, en liten billig LG, och den har funkat utmärkt tills idag då skärmen har börjat lysa av sej självt varannan minut som om jag skulle få ett meddelande eller samtal, ngn som vet vad detta kan bero på ??

(har testat att ändra skärminställningarna, och startat om)

You can't spell Bitchy without Itchy

Annons:
MariaG
9/1/12, 2:14 AM
#1

Så gör min HTC också. Så det vore kul om någon visste varför den gör så.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Itchy
9/1/12, 2:18 AM
#2

det är väldigt irriterande, och drar på batteriet -_-

You can't spell Bitchy without Itchy

kissidor
9/1/12, 8:35 AM
#3

har tyvärr ingen aning om varför och har inte varit med om det på någon av våra telefoner

går det att sätta att det här började i samband med nån uppdatering av nåt slag, eller nån ny app du laddat ner? om det kan tänkas att det kan ha nåt med nån app att göra skulle jag gå in och kolla alla omdömen på den appen och se om nån annan har märkt av samma problem

även om jag inte hittade nåt där skulle jag om jag var riktigt misstänksam testa att avinstallera appen i fråga och se om det blev nån skillnad

vad jag också skulle göra är till att börja med att googla på telefonens fullständiga namn + display lights up eller nåt sånt - det kan hända att det dyker upp nåt i alla världens forum

sen skulle jag kontakta den svenska tillverkarsupporten och fråga om det finns nåt jag kan göra åt det själv eller om jag kan lämna in den för garantiåtgärd.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
9/1/12, 3:42 PM
#4

#1, Mycket bra information Skrattande

Jag tycker speciellt att du bör söka efter din modell på internet och se om något dyker upp som haft liknande problem eller om det möjligtvis kan vara någon galen uppdatering som krånglat för har inte heller hört talas om detta tyvärr.

Itchy
9/1/12, 4:56 PM
#5

tog bort Wordfeud som var den senaste appen jag installerade, och problemet verkar nu löst

(skumt då jag aldrig haft problem med WF tidigare)

You can't spell Bitchy without Itchy

[Nathalie62]
9/1/12, 5:08 PM
#6

#5, Ibland har man tyvärr inga svar på varför det helt plötsligt slutar fungera men det viktigaste är ju att det löste sig.Skrattande

Annons:
kissidor
9/1/12, 5:43 PM
#7

åh, jag håller verkligen tummarna för att det faktiskt var så enkelt Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: