Annons:
Etikettövrigt
Läst 1566 ggr
[Nathalie62]
2012-09-03 15:16

mobil forum

Kände att jag var tvungen att delge av en mycket trevlig kommentar som vi fick av en härlig medlem på mobil iFokus, det värmde av hela mitt hjärta och blev så glad ! KyssSkrattande Tror det är mycket tack vare vår underbara Medarbetare kissdiors förtjänst också PDT_Love_07

Det är så underbar stämning här inne! På många andra forum inne på iFokus är de så stela, men hit in känner man sig alltid välkommen. Stor eloge till er. Kyss

Annons:
kissidor
2012-09-03 16:48
#1

men äsch Skäms! men jag hade ju inte stannat och blivit hyfsat aktiv härinne om jag inte hade tyckt samma sak, att här är det trevligt att vara, så det är ju du själv som sätter tonen nathalie Flört, och sen hjälps vi alla, besökare, medisar och du själv åt att hålla den.

men det tål att tänkas på, att det spelar ingen roll hur intressant ämnet för en sajt är eller hur kunniga medlemmarna är - om inte tonen därinne är hjälpsam och trevlig så ger det ändå inget att vara där

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-09-03 16:57
#2

#1, Du har så rätt, tonen betyder väldigt mycket och är egentligen värt så mycket mer på ett forum. Skrattande

Tror inte riktigt att det är jag själv som sätter tonen faktiskt Tungan ute du ska också ta åt dig äran tycker jag Kyss

Upp till toppen
Annons: