Övrigt

Mobil som "telefon" - HJÄLP?

2012-09-20 10:35 #0 av: [TrevorS]

Jag såg förra året där man kunde lägga i sin vanliga mobil och koppla in i hörlursutaget till en telefon-lur så det såg ut som en vanlig telefon man pratade i. Vad heter den? Letat som en tok.

Anmäl
2012-09-20 11:29 #1 av: kissidor

hmmm, vet inte säkert vad du menar tyvärr - tänkte först på en sån här men det är kanske inte det du tänker på?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2012-09-20 13:34 #2 av: [TrevorS]

#1. Just ja, "Retro Telefonlur" heter den, hittade den, men såg nu att den var till för endast Samsung-telefoner, trodde den var till alla först. Den här tänkte jag på.

Anmäl
2012-09-20 14:23 #3 av: kissidor

jag tyckte att det var nåt som inte riktigt stämde, det där med att "lägga i" sin vanliga mobil Glad. en sån där hade jag aldrig sett förut, men ok då hittade du sorten iaf. men den här modellen verkar ju funka till många fler lurar: http://www.mytrendyphone.se/shop/retro-telefonlur-ct-10b-76628p.html?utm_source=searchresults&utm_medium=searchresults&utm_campaign=searchresults_title

jag vet inte, men det skulle kanske kunna vara så att det finns en särskild till sgs3 inte bara för att det är en populär telefon, utan kanske också för att den är så stor att den generella modellen inte funkar till den

Värd på Mobiltelefoner och Android

Anmäl
2012-09-20 15:04 #4 av: [TrevorS]

Tack kissidor! Skrattande

Anmäl
2012-09-20 16:00 #5 av: [Nathalie62]

Jag fann en till som passade flera modeller på Mobilstore

Hoppas du kan finna något som passar.  Skrattande

Har värdskapet över Mobiltelefoner och Datorn, samt Medarbetare på Android

Anmäl
2012-09-20 18:05 #6 av: ingann

Den kissidor länkade till vet jag med säkerhet att den funkar till iphone iaf Glad

Jag beställde 2 sådana till mig och sonen men till min ZTE funkade den bara att lyssna på musik i medan på sonens iphone 4 och hans flickväns iphone 3gs fungerade de utmärkt på.

Jag beställde på 24.se där de hade rea på vissa färger.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Anmäl
2012-09-20 18:25 #7 av: [Nathalie62]

#6, Skrattande

Anmäl
2012-09-24 07:38 #8 av: [Nathalie62]

Fann du något intressant Trevor ? Glad

Anmäl
2012-09-24 09:22 #9 av: [TrevorS]

Jag vet inte om jag kommer köpa den, men funderar på att köpa en "lur", men känns lite onödig, men telefonen blir så grymt varm vid örat och fått exem på grund av att jag pratat i telefonen, så det kan vara en bra idé i alla fall.

Anmäl
2012-09-25 09:34 #10 av: [Nathalie62]

#9, Då är det nog värt och köpa en sådan lur i alla fall eftersom du får exem vid samtal, men det ska ju inte bli så varmt så det nästan "bränner" i öronen, då är det kanske något fel på själva mobilen i så fall ?

Jag pratar själv en hel del i min och den blir inte alls så varm.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.