Annons:
Etikettövrigt
Läst 2812 ggr
Regiina-c
2012-09-21 18:25

ändra skärmlås?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en sony ericsson xperia x10, och jag undrar om man kan ändra den gamla ''låsupp knappen'' till bågen? :) isåfall hur?? har kollat på nätet men inte hittat nåt tips.

Annons:
kissidor
2012-09-22 11:02
#1

eftersom jag inte har en xperia själv är jag inte säker på att jag vet vad du menar riktigt med "bågen", men rent allmänt undrar jag om det inte kan vara en sån grej som har att göra med vilken androidversion du har. dvs att om du har kompisar som har den "båge" du talar om på sina telefoner i stället för att man drar rakt i sidled så kanske de har nyare telefoner?

vilken androidversion kör du förresten, har du uppdaterat till den senaste versionen som finns för din telefon iaf? jag tror den ska gå att uppgradera till 2.3

Värd på Mobiltelefoner och Android

Regiina-c
2012-09-22 15:01
#2

Ja jag har den senaste versionen. Men jag tror att ''bågen''(skärmlås som dras snett från högra hörnet upp emot de vänstra) försvann när mobilen uppdaterades för länge sedan, för min pappa hade den innan mig och den ändrade han eller försvann vid uppdatering.Glad

[Nathalie62]
2012-09-22 15:12
#3

Jag har tyvärr ingen aning om man kan ändra det men du kanske kan få lite tips på swedroid om du inte redan har kollat där.

Snurpan79
2012-09-28 15:55
#4

Vet inte om du löst detta än, men ett sätt att ändra det är att ladda ner t.ex. widgetlocker i mobilen. Där har du lite alternativ på låsskärmar att ändra till och det finns massa fler på xda om man vill leka lite.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Upp till toppen
Annons: