Annons:
Etikettövrigt
Läst 1414 ggr
MissYou
9/24/12, 6:49 PM

Knapp och glas till rutan på min Iphone 3g?

Hej,

Idag tappade jag min Iphone i marken och den fick en spricka uppe i högra hörnet och knappen man låser och stänger av Iphonen med funkar inte…

Hatar när sådant här händer! Men jag måste ivarjefall köpa nytt glas till skärmen på min Iphone 3g och se om det går att laga knappen.

Har någon nått vettigt förslag på priset det kan bli? Har aldrig lagat min Iphone innan så jag har ingen aning, tänkte gå in lite på nätet och kolla också men jag frågar här med ifall det e nångon som vet :)

Annons:
kissidor
9/24/12, 7:57 PM
#1

jag tror du kommer att hitta många alternativ på nätet Glad, det verkar vara rätt så vanliga reparationer för iphone så det finns många som utför det med snabb och bra service. jag vet att jag har snubblat över det en massa gånger när jag varit ute efter annat. men det kommer ju att kosta en slant förstås, en dryg tusing kanske? för det var bara glaset va, inte både glas och display?

Värd på Mobiltelefoner och Android

MissYou
9/24/12, 8:13 PM
#2

Okej, ja det var glaset. Men också knappen där man stänger av den med i höger hörn :( Hoppas jag kan hitta något för mindre än tusen kroner…

kissidor
9/24/12, 8:26 PM
#3

javisst det vet jag att det var power-knappen också, det sa du ju Glad. en dryg tusing för båda alltså menade jag.

men kolla här tex: http://www.blocket.se/stockholm/Touch_Till_iPhone_3Gs_Och_3G_byte_ingar_10min_37759772.htm?ca=10&w=2 bara som ett exempel alltså, det finns som sagt ganska mycket

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
9/25/12, 9:25 AM
#4

Som kissidor nämner så finnns det säkert oändligt mycket man kan hitta på nätet som gör det men för både glaset och power knappen så ligger nog priset på närmare tusenlappen, jag vet en del som skicar in den till Service Iphone och blivit nöjda även om det kostat en del.

MissYou
9/25/12, 8:17 PM
#5

Okej :) Jag ska försöka hitta något under tusen kroner… Ska som sagt kolla lite till på nätet, tack!

[Nathalie62]
9/25/12, 9:33 PM
#6

#5, Lycka till Glad

Annons:
MissYou
9/26/12, 4:09 PM
#7

Tackar :D

Upp till toppen
Annons: