Annons:
Etiketttävlingar-undersökningar
Läst 2767 ggr
[Nathalie62]
10/4/12, 5:10 AM

Kluring

En lite rolig lek tyckte jag kunde vara på plats nu, kommentera gärna efter era svarsalternativ Skrattande

Annons:
[Nathalie62]
10/4/12, 5:12 AM
#1

Men jösses, nu skulle ju inte rätt eller fel anges, så gjorde antagligen fel igen he he, bry er inte om det är ni snälla för det finns inget som är rätt eller fel här så klart Tungan ute

kissidor
10/4/12, 6:46 AM
#2

fniss, jag tror det var en undersökning du egentligen tänkte göra nathalie Skrattande! men struntsamma Glad

min galaxy nexus är mörkgrå, och den har inte skal men skin som väl mest är för utseendet men har iaf repskyddande funktion så jag valde annat på den frågan.

den är rootad och jag är jättenöjd med den - den har förstås som alla telefoner sina svaga punkter, men eftersom det inte finns nån annan telefon jag hellre skulle vilja ha så tycker jag "ja" passar bättre än "ja och nej" Glad

är det du nathalie som bara använder din varannan dag? jag är chockad FörvånadSkrattande!

kluringar och undersökningar i ämnen man bryr sig om är alltid roliga Flört!

Värd på Mobiltelefoner och Android

nadilda
10/4/12, 6:59 AM
#3

Var en kul Kluring Skrattande Svarade annat på 2:an (tror jag) för min mobil är lila.

Och så har jag haft min mobil i två år och det fanns det inget svars alternativ på för det var antingen mindre än ett år eller mer än 3 år.

kissidor
10/4/12, 7:06 AM
#4

haha, ja det blev ju lite knasigt nadilda Skrattande!

inbyggda webbläsaren fanns ju inte med som alternativ förresten, jag tycker den funkar finfint i både ics och jb så det är den jag använder Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

nadilda
10/4/12, 7:24 AM
#5

#4 Men man får ju ha förståelse, det är ju inte mänskligt att tännka på allt! Glad

kissidor
10/4/12, 7:28 AM
#6

nej och det är ju bara på kul dessutom Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
10/4/12, 10:37 AM
#7

Ha ha förlåt för mitt klumpande att det blev lite galet men jag är glad att ni tar det på skoi för det är precis vad det är tänkt som och precis som du skriver kissidor så skulle jag nog ha angivit detta som undersökning istället SkrattandeKyss

Jo jag använder bara mobilen varannan dag ungefär he he, ibland blir det mer sällan än så också Tungan ute

Jättekul att ni kommenterar också !

ingann
10/5/12, 1:06 AM
#8

Jag har ju min svarta zte blade som jag haft snart 1 år. Den är som när jag köpte den fast med lite appar och bakgrundsbilder tillagda. vad det är för webbläsare har jag ingen aning om Förvånad men med den här bryr jag mig inte så mycket. den funkar för nu:) eftersom det är min första smartphone så ville jag inte ha nåt dyrt till att börja med men känner att det snart är dags att byta ut den mot något bättre:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
10/5/12, 2:13 AM
#9

#8, Tycker jag du ska ingann Flört

kissidor
10/5/12, 9:38 AM
#10

om du inte vet vad du har för webbläsare är det rimligt att anta att du har den inbyggda ingann (som inte fanns med som svarsalternativ) - om du inte laddat ner en annan i hemlighet för dig själv Skrattande

zte blade var ju ett kanonköp på sin tid, men nu kan jag förstå om den börjar kännas lite trött. synd att inte zte blade II fått lika bra omdömen för extrem prisvärdhet. nu är det väl en III:a på ingående också, men den har jag inte hört nånting om än hur den ska vara.

men nu när du haft smartphone ett tag kanske du vill byta upp dig mer än så Tungan ute

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
10/5/12, 1:50 PM
#11

Ja, jag är väldigt sugen på en Nokia 808…  Jag älskar ju att fota så kameran i den slår min digitalkamera med hästlängder;) Enda prblemet är att det är Symbian i den… Jag har hört att det inte är så utbrett i Sverige och  är svårt att hitta bra appar till :( Men jag ska läsa på vad jag hittar om Symbian och gå in på OVI store och kolla vad för appar de har:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Upp till toppen
Annons: