Annons:
Etikettövrigt
Läst 1672 ggr
[Nathalie62]
2012-10-04 06:20

Sms, samtal och mail

Vad har ni för sms, mail och ringsignal ? Brukar ni byta ofta eller har samma hela tiden ?

Jag brukar skifta ibland, i nuläget har jag Back to the 80:s av Aqua som sms och inför samtal har jag min egenskrivna låt men ett annat band som framför den Tungan ute som mail har jag bara ett röst som säger "du har mail, du har mail, svara omedelbart", ha ha.Big Grin

Annons:
Amandapanda
2012-10-04 06:25
#1

Som ringsignal har jag One Direction som säger ''Hi, we're One Direction. (Zayn säger) And This is the most annoying ringtone EVER !'' (sen börjar alla tjohooa och skrika och säga ''VAS HAPPENIN ! '').  Som SmS har jag början av 1D's (One Direction) Upp all night . Som mejl har jag typ igen trojah…Eller dom ksk ä samma ?

kissidor
2012-10-04 07:20
#2

förr brukade jag hålla på och trixa och välja olika låtar som ringsignal till olika personer och så, men det var ju på knapptelefonstiden. nu finns det ju så himla mycket annat att trixa med att det inte blivit av att ta sig an detta med ringsignaler mm Tungan ute.

amandapanda, det låter som en skitkul ringsignal Skrattande!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-10-04 10:40
#3

#1, Det lät ju himla treligt det där, kanske något man skulle ha Tungan ute

#2, Det hade jag också men det var förr i tiden he he, numera har jag bara samma signal på alla Glad

ingann
2012-10-05 00:54
#4

jag har bara  musik på själva ringet, på sms/mms och aviseringar har jag varsin pling-signal på bara så jag vet om jag behöver kolla luren snabbt eller inte när den låter:)

förr bytte jag ofta men nu låter jag det vara som det är:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-10-05 02:21
#5

#4, Kan du hålla reda på vilket som är vilket när du hör de eller måste du titta efter först då ? Tungan ute

ingann
2012-10-05 13:29
#6

det är ju bara 3 olika signaler så jag kan hålla koll:)

musik när det ringer, tatata vid aviseringar och trlltrll låter det vid sms/mms:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
kissidor
2012-10-05 15:08
#7

dottern klagade lite idag att hon tyckte det var tråkiga signaler att välja på, så eftersom vi precis hade pratat om det här också så laddade jag ner denna https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sancronringtones.funnysb&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zYW5jcm9ucmluZ3RvbmVzLmZ1bm55c2IiXQ.. och och nu låter det för fullt i vardagsrummet Skrattande. man kanske skulle skaffa sig lite kuligare signaler själv också Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-10-05 15:12
#8

#6, He he

#7, Kan tänka mig att dom är trevligare att använda än dom som redan finns, speciellt när/om det hörs i hela huset Smiley 3d guitare coeurs.gif

kissidor
2012-10-05 15:29
#9

ja nexusen har lite liksom rymd/robot-artade inbyggda signaler, så de är lite speciella, inget man sitter och lyssnar på för ros skull direkt Skrattande

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
2012-10-05 17:25
#10

haha kissidor, de var ju skithäftiga:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-10-05 18:37
#11

#9, Då förstår jag verkligen varför ni ville byta Skrattande

Upp till toppen
Annons: