Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1768 ggr
kissidor
10/10/12, 9:37 AM

SGS3 kommer i mindre utförande!

ja tydligen så kommer sgs3 att släppas i mindre format men med samma eller iaf nästan samma prestanda - det gör nog många glada Glad! det är ju många som ondgör sig över att alla topplurarna har så stora skärmar och att de inte blir hanterbara.

(själv håller jag dock inte med - jag gjorde det men jag har vant mig och ändrat mig totalt, kan tänka mig ännu större än mina 4,65" nästa gång men absolut inte mindre Flört)

detta rapporterar swedroid nu på morgonen i denna notis: http://www.swedroid.se/samsung-kommer-slappa-en-galaxy-siii-mini-den-11-oktober-notis/#more-65638

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
kissidor
10/10/12, 1:04 PM
#1

fast när man tittar på kommentarerna nu så verkar det ju inte alls som att den hårdvarumässigt kommer att ligga i nivå med sgs3 Rynkar på näsan. om nu de som kommenterar vet vad de pratar om dvs Skrattande. men om denna blir som sgs2 eller rentav lite klenare så fattar jag inte alls poängen - jag trodde ju poängen var att tillhandahålla en topplur fast med mindre skärm eftersom det finns en uppenbar efterfrågan på det!

det är klart att det räcker väl med lite mindre processorkräm för en mindre skärm, och därmed kan man ha lite klenare hårdvara utan att luren presterar sämre - men inom rimliga gränser.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/10/12, 5:41 PM
#2

Det låter lite missvisande när man läser vad folk skrivit men det ska man nog ta med en nypa salt Skrattande Har också vant mig vid större skärm nu och skulle aldrig byta till en mindre igen Tungan ute

kissidor
10/11/12, 8:57 PM
#3

ja nu har de ju presenterat den och tyvärr stämde det att den har just ingenting gemensamt med sgs3 Rynkar på näsan, fattar inte varför de kallat den så? eller varför de överhuvudtaget lanserat den här modellen? eller varför nån hellre skulle köpa denna än den åldern till trots klart vassare sgs2 :what2:?

både synd och konstigt att inte samsung insett det som alla vi konsumenter direkt tänkte när vi såg "galaxy s3 mini" och trodde det var en sgs3 fast bara mindre - nämligen att "wow, den där kommer att gå åt som smör i solsken, nu om inte förr har de sin lycka gjord!

jag tror ju visserligen personligen att alla de som tycker max 4" och helst ännu mindre borde ge en större chansen, och att väldigt många av dem då skulle ändra sig efter ett tag så som tex du och jag nathalie och många många andra gjort - men jag vet att det tankesprånget är för stort för jättemånga som ändå vill ha en riktigt vass mobil.

konstigt att de inte var mer intresserade av att vässa sig ytterligare i konkurrensen mot iphone 5, för storleken kommer att vara utslagsgivande för många som väljer mellan den och en toppandroid.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: