Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1514 ggr
kissidor
2012-10-13 18:33

Hur stor får en smartphone vara?

Många grumsar över att alla de vassaste androiderna blir bara större och större, och till och med Apple har fallit till föga och ökat på skärmstorleken lite på sin senaste, iphone 5.

Min första smartphone var en x10 mini för jag var fortfarande helt inställd på knapptelefonstänket att man ville ha så liten mobil som möjligt. Jag hittade den häromveckan när jag rotade lite i lådorna och började gapskratta - den var så löjligt liten Skrattande! Hur kunde jag nånsin få för mig att försöka surfa på denna tänkte jag.

Flera av androidanvändarna har varit skeptiska mot en så stor telefon som de senaste android"flaggskeppen" men gett det chansen och många av dem säger "aldrig en mindre skärm igen!"

Vad tycker du Glad?

Berätta gärna i tråden efter att du röstat hur du motiverar ditt val, vad du har för telefon nu, och vad du skulle välja om det var dags att byta.

edit:

åh vad sur jag blir, all texten kom inte med Rynkar på näsan! dumma iFokus - den kunde väl ha varnat för det innan man sparade Obestämd

såhär ska det stå:

  • MAX 3.5", jag har händer i slutet av armarna - inte dasslock!
  • Mja ok, det är väl inte så dumt att kunna se lite bättre, men 4" är smärtgränsen!
  • Ok, jag sträcker mig till 4.3" som samsung galaxy s2, bara för att det är en djäkla bra telefon!
  • Tja jag var skeptisk i början mot min lur med 4,6-4,8", men nu älskar jag den och kommer aldrig att skaffa en mindre!
  • Jag skaffade/tänker skaffa en galaxy note och jag har sett ljuset -aldrig under 5" och ju större dess bättre!
  • Av nån anledning finns inte mitt val med nånstans ovan och jag förklarar i tråden

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
kissidor
2012-10-13 18:47
#1

min galaxy nexus har 4,65" skärm, jag var skeptisk i början och tyckte det var lite klumpigt för man kom inte åt med tummen över hela skärmen - men jag har lärt mig hålla den annorlunda nu och uppskattar den stora fina skärmen sååå mycket - skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till en mindre skärm Glad!

kaaanske kan jag tom tänka mig galaxy note II, vi får se… Oskyldig

Värd på Mobiltelefoner och Android

silverhuldra
2012-10-13 22:06
#2

Har precis skaffat mig en pekfån Flört Det blev en galaxy s2, även om jag tyckte skärmen var lite väl stor. Ångrar mig dock inte ett dugg utan har vant mig fin fint vid den. Större nä det är tveksamt.

Mvh. Silverhuldra

ingann
2012-10-14 00:49
#3

kan tänka mig 4,3".. Blir de större kan jag lika gärna ha en liten mobil som får rum i fickan och sen köpa mig en surfplatta om jag vill surfa stort;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-10-14 02:13
#4

Jag var ju lite skeptisk i början när jag kollade in min s3:a men efter flertal besök på Media Markt så var det bara givet till sist, jag vande mig sakta men säkert med dess skärm och skulle aldrig vilja byta till någon annan med mindre skärm nu Skrattande

Upp till toppen
Annons: