Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 2470 ggr
kissidor
2012-10-15 13:00

Nu börjar Jelly bean 4.1.1 rullas ut till SGS3!

några har tydligen redan fått den som en OTA-uppdatering, ev går den att ladda ner genom kies om man inte vill vänta tills OTA:n kommer till ens egen lur - hursomhelst så lär det väl inte dröja mer än en vecka skulle jag tro innan alla svenska innehavare av samsung galaxy s3 har fått den Glad, och då kommer en redan bra lur att bli ännu lite bättre Flört.

infon är uppsnappad från swedroid

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
2012-10-15 15:36
#1

Då är det väl bara att hoppas på att den kommer till min lur också inom kort Skrattande men i och för sig så ska man nog ta allt med en nypa salt på swedroid he he.

kissidor
2012-10-15 15:58
#2

mja inte allt tror jag - en del saker som skrivs i deras nyhetsflöde och även inne på forumet är ju rena rykten, men då står det ju att det är det också. här är det alltså flera svenska sgs3-ägare som hört av sig till swedroid och talat om att de fått ota-uppdatering nu på morgonen Glad

av nån anledning tycks det dock än så länge bara gälla operatörslåsta till tele2

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-10-15 20:00
#3

#2, Okei då är det lite skillnad, trodde bara du hade läst de på forumet Tungan ute Jag läste också någonstans att lurar som inte var operatörlåsta skulle få det först men då stämmer inte det alltså ?

[Nathalie62]
2012-10-17 15:59
#4

Och jag väntar och väntar Tungan ute

[Nathalie62]
2012-10-25 12:14
#5

Ingen annan som fått den än ? Nu är oktober snart slut så det borde dyka upp när som helst tycker jag.

kissidor
2012-10-25 15:41
#6

jo det är flera med både olåsta telefoner och tre och halebop tror jag att jag såg också som säger sig ha fått den idag, så de hinner nog precis med svansen i kläm få ut den i oktober som de lovat Skrattande

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Nathalie62]
2012-10-25 17:33
#7

#6, Nu har dom släppt loss svansen till min också Skrattande

kissidor
2012-10-25 17:43
#8

den som väntar på nåt gott… Flört. fast jag påminner om det jag sa förut för att du inte ska bli besviken nu efter din långa väntan - det är inga enorma skillnader, och i en telefon som redan är så snabb som s3:an märks det kanske dessutom mindre

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-10-25 17:49
#9

Väntar alltid för länge FlörtSkrattande jag hämtade det nyligen och visst minns jag det du nämnde att det inte var markanta skillnader, än har jag i alla fall inget märkt Tungan ute

Fler får gärna kommentera ! Glad

Upp till toppen
Annons: