Annons:
Etiketttävlingar-undersökningar
Läst 2196 ggr
[Nathalie62]
10/16/12, 9:24 PM

Ny undersökning

Är glad att vi kan representera mobiltelefoner iFokus och det är med glädje att se att sajten blivit så omtyckt men för att få den till ännu trevligare höjder så vill jag gärna att ni deltar i denna undersökning och motivera gärna för det betyder mycket för oss Skrattande

Annons:
kissidor
10/17/12, 1:01 PM
#1

tja man vill ju inte binda ris åt egen rygg Skrattande, så jag tyckte inte att det behövdes fler artiklar. men det har egentligen också att göra med att jag allra helst ser vanliga diskussionstrådar där flera bidrar med både frågor och svar. men kanske en artikel om något nytt i mobilvärlden är en bra - eller tom en nödvändig - utgångspunkt för såna diskussioner iofs Glad.

både nya mobiler och nya appar, nya hårdvarumackapärer etc är väl roligt att läsa om tycker jag Glad

jag är inte road av tävlingar, men undersökningar och kluringar är alltid kul tycker jag Glad. eller iofs det beror väl mycket på vad det skulle vara för tävling i såfall, men rena gissningstävlingar gör mig personligen nipprig för jag hatar att gissa - jag vill veta Skrattande.

men om jag skulle delta i en tävling så spelar det ingen roll vad man vinner, det är väl mest kul ändå. (då utgår jag förstås från att det inte kommer att finnas möjlighet att ordna några riktiga kanonvinster, för i såfall skulle vi väl alla gärna tex vinna en riktigt schysst ny mobil Oskyldig)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/17/12, 3:02 PM
#2

#1, Det är bra med feedback, mer vill vi ha Skrattande

[Nathalie62]
10/17/12, 9:07 PM
#3

Lyfter upp denna undersökning lite Glad

[Nathalie62]
10/20/12, 3:57 AM
#4

Lyfter igen Glad

kissidor
10/20/12, 7:29 AM
#5

så vad svarade du själv då Nathalie ;-) ?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/20/12, 1:02 PM
#6

#5, Ha ha nu minns jag knappt frågorna Tungan ute men i helhet tycker jag i stort sett som du Skrattande, kan slå en titt på dom igen och svara lite mer konkret ikväll Stick Out Tongue

Annons:
Upp till toppen
Annons: