Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2590 ggr
monstermash
10/20/12, 3:44 PM

Hörlurar

Vad har du för några hörlurar, hur många par har du? Glad

Annons:
monstermash
10/20/12, 3:46 PM
#1

Jag har hörlurar som följde med min HTC. Sedan har jag gratis hörlurar som jag fick i England när vi åkte turistbuss (plockade på mig typ fem par, eftersom de även fungerade till min HTC och jag hade glömt dåvarande headsetet hemma i Sverigede funkar dock till de flesta mobiler har jag märkt) till min gratismobil. Flört

Förövrigt har jag något gammalt headset med, men vet inte varifrån det kommer. Obestämd

[Nathalie62]
10/20/12, 8:20 PM
#2

Jag har hörlurar som följde med telefonen bara och har aldrig använt dom Tungan ute

kissidor
10/20/12, 9:20 PM
#3

jag har aldrig använt de hörlurar som följt med mobilerna förut, men sist jag band om mitt abonnemang fick jag Spotify gratis i ett år, och då kände man ju att detta måste utnyttjas :-P. ganska skönt ibland på jobbet faktiskt att dra på lite hårdrock eller nåt när man behöver jobba på fokuserat utan att bli störd av omvärlden - men jag har nöjt mig med de medföljande hörlurarna hittills. ljudet duger åt mig och framförallt så skaver de inte i öronen :-)

Värd på Mobiltelefoner och Android

Michaela-N
10/21/12, 11:31 AM
#4

Jag har de vanliga Apple-hörlurarna som följde med telefonen, och min bästa vän: AKG K518 LE i blått…

[sakring]
10/23/12, 7:08 PM
#5

Har mängder med hörlurar som följde med  telefonerna samt en bluetooth som jag aldrig använderSkäms

[Nathalie62]
10/23/12, 7:11 PM
#6

Provade faktiskt de tillhörande hörlurarna innan idag och det var väldigt praktiskt kan jag säga, man hade båda händerna fria och mobilen låg i fickan Tungan ute

Annons:
[sakring]
10/23/12, 7:17 PM
#7

Man ska vara född 1980 eller senare för att ha s.k. MTV-öron enligt min man. Annars så ramlar snäckorna ut. Jag lyckas aldrig att då dem att sitta  kvar i öronen.Skrattande

Det är bra med bluetooth i bilen för då kan bägge både höra och tala med den som ringer.

kissidor
10/23/12, 8:17 PM
#8

jaså är det därför de ramlar ur, bra att äntligen få en förklaring Skrattande!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
10/23/12, 8:30 PM
#9

#7, Ha ha bra där sakring Skrattande

Dipsie'n'Poo
10/23/12, 8:48 PM
#10

Har två par ''stora'' hörlurar (rosa o lila) och ett par som jag fick med mobilen. Och massa andra gamla saker. :P

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

Upp till toppen
Annons: