Annons:
Etikettövrigt
Läst 2629 ggr
[Nathalie62]
2012-10-31 06:16

OT- Nummer 10

Den andra tråden var på över 100 inlägg och tyckte det var tid att skapa en ny och fortsätter där vi slutade, här pratar vi om allt mellan himmel och jord Cool

Annons:
Amandapanda
2012-10-31 06:44
#1

Jag måste värkligen ha en ny mobil! Touchen låser sig ibland okej… Ganska ofta… Den fastnar typ alltid på låtsäga sms 'appen' (vet inte vad det heter ;// ) Den är jätte jobbig! Vad har du för mobil ? ;PP

Amandapanda
2012-10-31 06:46
#2

JUUUSTEEE !! måste bara fråga !!! Vad betyder TS här på ifokuuuuuzzz ? hehe… Äre typ tilexxempel 'back to the subject' eller ngt ? :PP eller 'Trådskaparn'  ?

kissidor
2012-10-31 13:10
#3

ts brukar betyda trådstartaren eller trådskaparen ja Glad

ja det låter ju helt klart som att det är dags att byta upp sig amandapanda - ny lur i julklapp kanske om du har tur Flört? men du kanske skulle testa med en fabriksåterställning på din nuvarande för att se om det möjligen kan få den att trassla lite mindre så länge du har den kvar

vi kanske skulle starta en "vad har du för mobil"-tråd Glad. eller kanske en "vad har du för mobil och vad skulle du vilja ha för en?"

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-10-31 17:09
#4

Hej amandapanda , ts betyder precis som nämnts att det är trådskaparen. Glad

Den här sms appen, kan du ta reda på vad den heter ? Jag hade nämligen också problem med min men jag avinstallera den och hämta den igen och efter det har det funkat bra.

Tycker absolut vi kan starta en tråd om det kissidor Skrattande

Amandapanda
2012-10-31 17:39
#5

Brukar va inne på Whats app Men jag är rädd att tappa bort viktiga medelanden o bilder så jag är lite osäker :/ Den brukar oxxå haka upp sig på andra appar :(

[Nathalie62]
2012-10-31 20:18
#6

#5, Då föreslår jag att du hämtar Handcent sms, i denna app finns det möjligheter att spara både meddelande och annat och om du laddar ner  kies kan man spara program, bilder musik och mycket annat också.

Annons:
ingann
2012-11-06 11:23
#7

Missade att det fanne en 10e tråd Oskyldig Fortsätter väl här då :)

Idag var portvakten här och jag berättade om mina planer på att måla golvet…  Jag får inte göra det! Inte före värden kommer hem från Thailand sa han, vilket är i slutet av mars haha

Så jag svarade med att eftersom golvet nu är i så dåligt skick så finns et bara 3 alternativ. ! jag målar det, 2 de byter ut det eller 3 jag väntar till mars men kommer då inte att betala hyra för det rummet då det inte är i användbart skick. Cool

Han skulle ringa värden i eftermiddag och fråga vad som ska göras och jag kan ju tänka mig att värden låter mig göra som jag vill eftersom han vill ha så låga kostnader för firman som möjligt hehe Att det funkar med målning har jag ju redan kollat upp med golvexperter och fått veta vilken färg jag ska använda och vilket förarbete som behövs för ett bra resultat…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-11-07 02:30
#8

Ingann, tror du skulle behöva en hel vecka med bara spa och avslappning Flört

ingann
2012-11-07 05:59
#9

Haha det skulle jag inte klara av :) Visst tar allt tid med min arm men att göra ingenting skulle nog ge mig spatt :p

Idag ska jag iaf börja grundarbetet inför väggarnas målning.. Men det blir mellan tvättpassen.

Trött är jag innan jag ens börjat men vad tusan, det är inte varje natt det är valvaka :-D Go Obama Go! 4 år till :)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

kissidor
2012-11-07 06:21
#10

ja han vann Glad, hoppas nu att han med avseende på ekonomi och annat får möjlighet att genomföra de förbättringar han vill

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
2012-11-07 06:30
#11

ja, det hoppas jag med :) nu har han ju haft 4 år att lära sig jargongen vid makten så nu kan han pressa på med sin egen politik..

Och så är det väl dags för Romny att erkänna sig besegrad snart.. Envisa karlslok :p

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

kissidor
2012-11-07 06:33
#12

är du fortfarande vaken ingann, eller har du tagit en lur emellan Flört?

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
2012-11-07 07:00
#13

Här håller man sig vaken :) Mr Romny håller precis på med sitt förlorar-tal och snart kommer Obamas segertal.. Sen är det dags för tvättstugan som inte känns ett dugg lockande just nu när gruset i ögonen känns som tegelstenar :)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
kissidor
2012-11-07 07:05
#14

nej men ingann Förvånad! gå och lägg dig omedelbart efter att du bökat in tvätten åtminstone!

Värd på Mobiltelefoner och Android

ingann
2012-11-07 07:35
#15

Bokat in? Jag ska tvätta till kl 22 ikväll och mellan istoppning av maskinen så ska jag spackla och slipa väggarna i Kims blivande rum så jag kan börja måla dem :) Sova får jag göra nån annan vecka haha

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ingann
2012-11-07 12:32
#16

4 maskiner körda (sonens), nu dags att börja med vårat :)

har bara hunnit slipa ner skarvar på väggarna ännu så ska försöka hinna spackla lite på eftermiddagen.. men först kommer grannen på fika så jag får en paus :)

undra om jag kommer somna ovaggad i kväll? Cool

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ingann
2012-11-07 17:49
#17

2 maskiner kvar.. sen stupar jag nog i säng så att sortera tvätten får vänta tills imöra ;)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

[Nathalie62]
2012-11-08 10:26
#18

Nu tycker jag du ska slappna av lite ingann Flört inte bra och stressa så där.

ingann
2012-11-08 12:05
#19

haha klockan blev nästan halv 3 innan jag kom i säng;) men nu är det full fart igen! tvätten är sorterad och en gardin till sydd.. nu ska jag slänga mig på cykeln till andra änden av samhället för att hämta ut ett paket som kom igår :)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ingann
2012-11-08 15:23
#20

Brr, vad kallt det är ute Obestämd Nu har jag köpt mig en mössa Förvånad Något jag inte använt sen jag var runt 10 år så det tar nog lite tid att vänja sig:) Vantarna ska plockas fram också..

Och nu när jag tittar ut så snöar det också grr.. jag vill inte ha snö!

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Annons:
Upp till toppen
Annons: