Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 3841 ggr
Ellenfyrkant
11/6/12, 6:10 PM

BRA navigator?

Har iPhone och är ute efter en bra navigator, alltså en GPS. "Kartor" duger inte för jag vill ha en som pratar och berättar i GOD tid och i RÄTT tid vart jag ska. Avgudade Google maps som är en talande gps app som jag fick med min samsung. Någon som har något bra tips? Alla gratisversioner jag testat är skit.

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
[Nathalie62]
11/7/12, 2:19 AM
#1

I och för sig ett gammalt test men enligt mobil.se så är Telias navigator bäst, sen fann jag någonting på Iphonesajten också som kostade en slant

kissidor
11/7/12, 6:47 AM
#2

jag fick med telia navigator sist jag förlängde mitt abonnemang, men jag är inte så imponerad faktiskt.

nu kan jag inte iphone-apparna, men jag såg ju i en annan tråd att du hade hittat en annan lösning dvs att du fortsätter använda google maps med din gamla telefon Glad. har hört flera som säger detsamma, att google maps faktiskt är den bästa navigatorn. jag använder den inte supermycket själv, eftersom jag har en separat gps i bilen och i telefonen kör jag waze - som är långtifrån fulländad som navigator betraktat men helt suverän för en pendlare i tätbefolkat område som jag. därför har jag iaf inte använt google maps tillräckligt mycket för att själv kunna uttala mig om ifall den är den allra bästa, men inte tycker jag ju telia navigator är bättre iaf!

iphones egen blir säkert bra när den blir färdig, men det är den ju uppenbarligen inte.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Ellenfyrkant
1/10/13, 12:54 PM
#3

Kan gladeligen tala om att mitt problem nu är löst! Då apple köpt google maps så att den numera finns att ladda ner i appstore!! :D

Mvh Ellenfyrkant

kissidor
1/10/13, 1:52 PM
#4

det var ju bra att de bet i det sura äpplet då iaf och insåg att deras egen kartapp inte fyller alla användares behov på långa vägar än åtminstone Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

flisan708
1/12/13, 1:23 AM
#5

Köp en vanlig gps. Köpte en garmin förra året på mellandags rean, gav 1000 kr. Är superbra.

kissidor
1/12/13, 8:30 AM
#6

jag har både och, men jag tycker snarare de kompletterar varandra än att jag skulle vilja ha bara det ena.

det är lättare att söka i telefonen tycker jag, "gps-tanten" i bilen är lite korkad. men det är ju värt att tänka på att har man planer på att behöva gps:a utomlands så är ju en ren gps som inte behöver datatrafik klart att föredra.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: