Annons:
Etiketttillbehör
Läst 1846 ggr
Ellenfyrkant
11/6/12, 6:11 PM

Bilhållare till Samsung?

Hittar jag ingen bra GPS app till min iPhone så vill jag använda den gamla samsungen igen. Någon som vet om det finns hållare att sätta i bilen avsedd för Samsung galaxy 5??

Mvh Ellenfyrkant

Annons:
kissidor
11/6/12, 7:51 PM
#1

det finns väl om inte annat hållare som passar till en massa olika telefoner Glad? just samsung 5 är väl ingen storsäljare vad jag vet (rätta mig om jag har fel) så den kanske det inte finns nån uppsjö av specifika tillbehör till, men det är väl inte så konstigt format på den att den inte passar i nån av de hållarna som är gjorda för att passa till flera. här tex har du några, bara ett exempel som kom upp när jag googlade bilhållare till samsung galaxy 5: http://www.mytrendyphone.se/shop/samsung-i5500-galaxy-114035c1.html

här ett annat: http://www.xn--mobiltelefontillbehr-butik-uvc.se/samsung/galaxy-5-i5500/bilhllare-foer-samsung-galaxy-5-i5500.php

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/7/12, 2:13 AM
#2

Det finns en här på samsung som bör passa

kissidor
11/7/12, 6:39 AM
#3

ja det är ju den lite dyrare typen av hållare som har integrerad laddning/strömförsörjning. du får ju välja om du vill betala ett par hundra extra för det eller om du tänker köra med kabel direkt till telefonen. den här varianten som nathalie länkar till ser ju lite mer snygg och städad ut kanske Flört. hursomhelst så som du ser verkar det finnas en hel del hållare Glad!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/8/12, 10:30 AM
#4

#3, Ja den kosta ju en del men många gånger kan det vara värt att lägga lite extra slantar om det är något man använder ofta.

Ellenfyrkant
11/8/12, 4:25 PM
#5

Jaha men då finns det trots allt! Hittar dock ingen pris på den som  Nathalie länkar till?

Mvh Ellenfyrkant

kissidor
11/8/12, 4:33 PM
#6

vad konstigt ellenfyrkant Förvånad! 360 kr står det med stor tydlig text när jag tittar, oavsett om jag tittar i ie eller i chrome

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Ellenfyrkant
11/8/12, 4:37 PM
#7

Haha vad konstigt! Under "Butiker ->" är det däremot en stor vit tom plats, misstänker att det är där priset kanske borde stå? haha :P

Mvh Ellenfyrkant

kissidor
11/8/12, 4:49 PM
#8

nej det står inte där utan det står direkt under översikt som nathalie länkar till. få se om det funkar att lägga in en pdf:ad skärmdump här:

jo det gjorde det, men det går inte att få den att visas i inlägget, men klicka på ikonen ellen så ser du Flört

Värd på Mobiltelefoner och Android

Ellenfyrkant
11/8/12, 5:16 PM
#9

Alltså… Hur ser ni infon att den dyrare är elförsörjd och sånt? Jag hittar ingenting.

Mvh Ellenfyrkant

kissidor
11/8/12, 7:27 PM
#10

tja du har ju helt rätt i att det står det inte ellenfyrkant Skäms - var visst bara jag som drog förhastade slutsatser av att det talades om var ladduttaget skulle sitta och av att den var så mycket dyrare än de jag hade länkat till - men det var den bara för att det var samsung original då Glad. ser nu också att de kallar de med laddare till för bilkit och inte bara bilhållare, och att de kostar ännu lite mer. men nåt sånt verkar det inte finnas någon universalmodell av dessutom.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/10/12, 11:17 AM
#11

Jag fann några till här men är lite osäker på om den passar just din mobil men det kan man ringa och fråga dom om Teknikmagasinet och Siba

Upp till toppen
Annons: