Annons:
Etikettmjukvara
Läst 2039 ggr
[Dimanche]
2012-11-08 16:53

Du som har LG Optimus 2x - hur gör man?

Har en LG Optimus 2x och försöker lägga till .mp3-filer, men får det inte att fungera.

Och på nätet står det i princip samma standard-text om hur man ska göra, men inga vidare förklaringar än så.

Har följt detta men trots att jag gick in i root -->>  file:///G:/ och la till filerna i _ExternalSD, så går musiken inte att hitta via mobilen.

  1. Using a file explorer on your computer, navigate to the root folder (the main directory) of the memory card in your LG Optimus 2X
  2. Create a new folder called ringtones (some devices require a lowercase "r" so please name the new folder exactly as specified)
  3. Now, simply copy all of the MP3 ringtones you want on your LG Optimus 2X into the new ringtones folder

That's it!

Vad gör jag för fel / HUR gör man för att föra över musik från datorn till denna mobil?

Annons:
[Nathalie62]
2012-11-10 11:21
#1

Går det inte att föra över dom via Kies ?

kissidor
2012-11-11 06:54
#2

Nathalie kies är en Samsung-grej, detta var en LG ;-) Jadu dimanche, det var ju en lättfattlig förklaring, så det verkar ju konstigt att det inte funkar - du kan ju knappast ha gjort nåt fel. antar att du har provat med att starta om telefonen och det funkar ändå inte? omstart skulle jag nog tro är nödvändig, men hjälper inte det blir jag inte klok på vad som skulle kunnat gå fel kan ju inte denna telefon tyvärr, och i min finns det inget sd-kort ens så jag vet inte alls vad det kan vara, men kan det nånstans i inställningarna finnas nån valmöjlighet för var telefonen letar resp lagrar olika saker?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2012-11-19 13:00
#3

Oj, mitt misstag, vet inte hur jag läste Obestämd självklart går det inte med Kies eftersom du har en LG.

Jag har tyvärr ingen aning eftersom du redan försökt med anvisningarna, prova hör på swedroid om dom kan ha en susning om du inte lyckats lösa det själv än.

Upp till toppen
Annons: