Annons:
Etikettabonnemang-kontantkort
Läst 2304 ggr
Gråsuggan?
11/14/12, 5:41 PM

Abonnemang UTAN fria sms.

Hej!

Jag undrar om ni vet någon abonnemang UTAN fria sms, bara surf och kanske fria samtal?

Känns onödigt med sms nu när de flesta använder kik :S

Annons:
kissidor
11/17/12, 11:07 AM
#1

ojdå, jag hade ju tänkt kolla lite för att återkomma och svara nåt Skämsmen så kom det en massa saker emellan Obestämd

att du nu upplever att "de flesta" har kik stämmer väl inte riktigt på det stora hela, det finns jättemånga som har nåt annat istället och där är ju alltid problemet med de apparna att de funkar bara till andra med samma. just nu har det ju tydligen blivit så att bland dina kompisar så att det är kik som dominerar, men du kan ju komma att träffa nya människor som använder nåt annat och då har du användning av vanliga sms ändå Flört

hursomhelst så tror jag faktiskt inte det finns något abonnemang som ger mycket surf och fria samtal men utan fria sms - jag tänker inte lusläsa vartenda abonnemang hos varenda operatör och kolla det för det orkar jag precis som du själv inte Skrattande, men jag har iaf aldrig stött på det när jag själv kollat upp olika abonnemang (vilket jag gjorde rätt så intensivt senast i somras).

då var ju jag iofs ute efter motsatsen, dvs jag ville att det skulle ingå en massa sms och mms för det hade varit min största kostnad med mitt gamla abonnemang. men vad jag kunde se så gick fria samtal och fri surf alltid hand i hand med fria sms.

jag testade ändå en grej just nu, jag gick in på abonnemangsjämförelsesidan hos mobilio och satte sms till noll men samtal och surf lite sådär mittemellanhögt, då fick jag förslag på 5 olika abonnemang. sen höjde jag sms:en till 20 om dan, och då fick jag fortfarande upp samma fem, och med samma uppskattade månadskostnad. det tyder ju på att sms:en får man alltid med på köpet när man tar ett abonnemang där det ingår samtal och skapligt med surf. men du kan ju gå in själv också på den sidan och mecka lite med olika nivåer eftersom jag bara antog några olika värden Glad.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Gråsuggan?
11/18/12, 10:47 AM
#2

#1 Tack för ett himla bra svar! Skrattande

kissidor
11/18/12, 11:10 AM
#3

vassego, det var så lite GladSkrattande

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
11/19/12, 12:26 PM
#4

Mycket vältalat kissidor Skrattande Fann du något som passade dina önskemål Gråsuggan ?

Gråsuggan?
11/19/12, 9:20 PM
#5

#4 Jajjemän! Skrattande

[Nathalie62]
11/20/12, 12:05 PM
#6

#5, Härligt !

Annons:
Upp till toppen
Annons: