Annons:
Etikettövrigt
Läst 3719 ggr
fanniiiiie
12/3/12, 2:53 AM

Hjälp - kontakter!

_Någon här som kan hjälpa mig?
_
Hade behövt föra över mina kontakter från min HTC wildfire S, till min nya Sony xperia U.

Det är verkligen helt omöjligt för mig. Hittar i stort sett bara hjälp-sidor på engelska, och då blev det alldeles för krångligt för min del. Förstår verkligen inte alls hur man gör, har försökt i timmar nu! Har krånglat hit och dit med USB sladdar osv, men nej.

Har även försökt hur man skickar dom via bluetooth, hittade denna sida: Tryck här
Men, knappen som det står att man ska trycka på, på punkt 1, finns inte i min htc?!

Blir galen! Rynkar på näsan Tack på förhand om någon ids hjälpa mig!

(Visste inte vilken grupp jag skulle välja, första gången jag är inne här)

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Annons:
[RadioMG]
12/3/12, 2:55 AM
#1

Ladda hem "myphone explorer" från PLAY och installera. Fungerar både till HTC och Ericsson. http://www.fjsoft.at/en/

Här kan du se vilka som stöds av programmet http://www.fjsoft.at/en/supportedphones.php

fanniiiiie
12/3/12, 1:54 PM
#2

#1 Känner mig riktigt trög nu, men förstår inte vars jag ska klicka för att ladda ner det?

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

fanniiiiie
12/3/12, 1:56 PM
#3

Eller nu hittade jag, haha! Får se om jag klarar detta nu.. Glad

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

[RadioMG]
12/3/12, 2:04 PM
#4

Installera det på båda telefonerna plus datorn. När det är installerat så ta en backup. Du har ju även googles inbyggda där du kan lägga kontakterna, då synkas de med telefonen. Jag kör endast googles kontakter, smidigt som tusan.

fanniiiiie
12/3/12, 2:49 PM
#5

Hur gör man det där med google då?? Förstår verkligen ingenting av det här, vilket tjorv Rynkar på näsan

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

fanniiiiie
12/3/12, 3:27 PM
#6

Nu lyckades jag fixa det, på något sätt Glad

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Annons:
[RadioMG]
12/3/12, 5:19 PM
#7

Gött! Grattsi! :)

[Nathalie62]
12/3/12, 7:08 PM
#8

Skönt att det löste sig fanniiiie Glad

kissidor
12/3/12, 10:50 PM
#9

tycker absolut du ska börja synka dina kontakter med ditt google-konto, det som du alltid anger första gången du loggar in på en ny android. då behöver du aldrig mer bekymra dig om det här Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

fanniiiiie
12/4/12, 12:54 PM
#10

#9 Jaha okey, tack för tipset ska absolut börja göra det Glad

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Upp till toppen
Annons: