Annons:
Etikettövrigt
Läst 2326 ggr
fanniiiiie
2012-12-04 13:04

Sony xperia U - ljudproblem

Har nyss köpt telefonen av min kompis, som knappt använt den.
Iförrgår natt så kopplade jag in den i min dator för första gången, och installerade allt som behövdes. Jag hade tidigare under dagen kollat på mobilen ifall någon uppdatering behövde göras, men det stod att den hade alla senaste uppdateringar.
Då när jag kopplade in den i datorn, så stod det att jag inte hade den senaste uppdateringen och att jag kunde uppdatera den nu direkt via datorn. (Något sånt stod det) Så självklart gjorde jag det! Uppdateringen tog hela 30minuter, det kom en text innan att den skulle ta så länge också.

Nu efter den uppdateringen, så är mitt ljud helt fel.. Det liksom "hackar fram", extremt! Vid vartenda ljud. När mobilen ringer, vid alarm, när jag lyssnar musik, när jag har i headset, ja helatiden… och det låter riktigt hemskt…

Någon som vet vad felet är? Behöver ju inte ha med uppdateringen att göra men jag tänkte att det kanske hade det..

Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.

www.fanniieliasson.blogg.se

Annons:
[Nathalie62]
2012-12-04 19:49
#1

Har du frågat din kompis om denne lagt märke till något sådant trubbel ? Vet du om det funkade innan uppdateringen ?

Prova starta om telefonen och se om det gör någon skillnad.

Upp till toppen
Annons: