Annons:
Etikettövrigt
Läst 3117 ggr
Hiro
12/27/12, 12:39 AM

Vilken mobil skall jag ha som nästa?

Jag skall skaffa en ny mobil snart men vet inte vilken jag skall välja. I nuläget så har jag en HTC desireS som jag är väldigt nöjd över! Jag anävnder min mobil främst att ta foton, lyssna på musik samt surfa på internet men även en del spelande. Jag önskar en mobil med inte så stor skärm pga jag är ganska vårdslös med min mobil haha… jag tycker att om man skall ha en mobil skall den hålla! Min HTC är dock spucken och kostar ca 2000 att laga den så tja, jag tänkte om det fanns någon som passar mig ännu bättre? Jag är ingen märkes nörd och avstår gärna från Apple mobiler (haha) men ge mig tips på mobiler! :)

Annons:
Hiro
12/27/12, 12:40 AM
#1

Till lägg: Jag vill gärna kunna designa om mobilen till max för att göra den så personlig som möjligt! :p

[TheoA]
12/27/12, 12:41 AM
#2

Sony xperia v. Den är ju vattentålig. Jag har inte just den. Jag har en sony xperia p. Och jag är supernöjd :)

Hiro
12/27/12, 3:18 AM
#3

Det hade ju varit praktiskt, någon som har en sådan? :)

kissidor
12/27/12, 5:00 PM
#4

HTC har ju lite speciellt användargränssnitt, så om du har varit så nöjd med din HTC då kan det vara idé att hålla fast vid märket. Sony är också lite speciella så om man har uppskattat det ena vet jag inte om man blir så förälskad i det andra vid första ögonkastet iaf. om maximal anpassning är en prioritet så skulle du egentligen ha en nexus, men jag vet inte om den nyaste är så hållbar direkt, med sin glasbaksida. men alla Androider är ju väldigt anpassningsbara :-) vilken prisklass du tänkt dig vore bra att veta och du tar mycket foton säger du, men är dt viktigt med en superkamera eller räcker det med övre medel?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Hiro
12/29/12, 11:17 PM
#5

Jag vill kunna få till riktigt bra kort liksom, över medlet kanske? Prisklass tja, om den håller så får det inprincip kosta vad det vill men gärna under 5000 ;D

kissidor
12/29/12, 11:45 PM
#6

ja htc´s flashigare modeller är väl kända för bra kamerakvalitet också om jag inte misstar mig alldeles. så då tycker jag du i första hand ska botanisera loss bland de nyare htc:arna, kolla omdömen och fundera på vilken storlek du vill ha osv. här på prisjakt (filtrerad länk) är ett bra ställe att börja tycker alltid jag när jag går med elektronikinköpsplaner Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Myrrami
1/9/13, 10:17 AM
#7

Sony Arco S är vattentålig och har bra kamera.

Hiro
1/13/13, 11:22 AM
#8

Okej tack så mycket för tips :p

Sarakechi
2/4/13, 9:24 AM
kissidor
2/4/13, 1:29 PM
#10

fast om hållbarhet och anpassningsbarhet ligger högt i prioritet så är väl inte iPhone det första man tänker på Flört? men bra kort tar den ju föralldel.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Hiro
2/20/13, 10:24 PM
#11

Jag vill inte ha en Iphone så nej tack :p

Jag dunderar på en Sony Z… den heter väl så? den som kommer ut om typ bara några dagar eller så har den nyss kommigt ut? :O

kissidor
2/21/13, 6:22 AM
#12

Sony Xperia z kan förbeställas nu men släpps inte förrän i början av mars, 6:e eller nåt sånt. och jag tror det är det bästa man kan köpa just nu, som flera tidiga recensenter också skrivit :-D. skulle lätt vara sjuk på denna själv men jag köpte mig nyss en note 2 och nån måtta får det ju vara på prylgalenskaperna :-P! tar du den med abonnemang då? priset är väl annars enda nackdelen med den ;-)

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
3/6/13, 10:25 AM
#13

En HTC OneX får man idag för runt 4 000 och läste på deras facebooksida att dom kommer att släppa Sence5 till OneX, OneX+ samt OneS

OneX+ ligger strax under 5 000 och ExperiaX strax över 6 000

Åtminstone så står de priserna HÄR.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Hiro
3/9/13, 10:27 AM
#14

Okej tack så mycket för eran hjälp :)

Upp till toppen
Annons: