Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 10498 ggr
melia
2013-01-24 19:13

Paketfilen är ogiltig! Vad ska jag göra?

Jag har nyss köpt en LG L7.

De första två apparna jag laddade ner funkade bra! (wordfeud och betapet) har sen försökt med massor av spel men det står hela tiden paketfilen är ogiltig!?? Varför och vad kan jag göra åt det? Tv4play funkade visserlige också att ladda ner…

Tacksam för hjälp. Är totalt nybörjare med en sån här modern telefon. Flört

Annons:
Snurpan79
2013-01-24 22:00
#1

Har du provat att rensa cache och data för Play store?

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

melia
2013-01-26 14:10
#2

Det har jag inte gjort, är det nåt man behöver göra med en helt ny telefon? vet inte ens hur man gör… Cool

[Rozova]
2013-01-27 00:38
#3

Asså kontakta kundtjänsten.. det är alltid det bästa. Så ska inte du behöva ha det, så dom ska fixa det. Sen kanske det är fel på just dom apparna, det vet jag inte.

Snurpan79
2013-01-27 22:37
#4

Om du går in på inställningar och sedan appar. Där letar du reda på Play butiken och när du valt den finns alternativen rensa data och cache. Prova att göra det. Osäker på om du behöver starta om mobilen efter att du gjort det men det skadar aldrig att göra. Prova sedan att ladda ner apparna igen.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

kissidor
2013-01-28 13:43
#5

ja den där typen av felmeddelanden brukar väldigt ofta lösas mha rensning av data och cache, så jag råder till detsamma. men visst är det lite knas att råka ut för det direkt med sin första smartphone dessutom Obestämd. funkar det inte så får du fråga oss igen

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: