Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1487 ggr
bamse6311
3/21/13, 8:36 PM

HTC One, en skärm att dö för!

Htc One har en skärm att dö för och prestanda värd att återupplivas för.

Nåväl, nu är det ju inte jag som egentligen ger detta testresultat utan M3.

Många har ifrågasatt deras nya resonemang angående kameran där undertecknad är en av dem som ifrågasatt deras resonemang.

Test på kameran kommer huruvida i denna recensionen och måste erkänna att undertecknad faller till föga.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
kissidor
3/22/13, 4:02 PM
#1

tja där fick recensenten allt till det 😃!

det den där telefonen marknadsförs med är inte riktigt det jag personligen söker och prioriterar i min lur, men jag tycker det är jättekul att både sony och htc verkar ha fått till nåt som väcker massornas intresse och habegär i år - det måste ju vara mycket bättre för oss konsumenter om tillverkarna kan sätta lite press på varandra 🙂.

nå, så ska du köpa en bertil 😉, eller har du inte samvete att byta ut din gamla än 😇?

Värd på Mobiltelefoner och Android

MichaelE
3/22/13, 6:23 PM
#2

Jag önskar att jag hade gått med en dumbphone i ett halvår om jag bara hade vetat ifall denna mobil skulle komma. Jag vill så gärna ha just One då den verkligen tilltalar mig både i utseende men också i mjukvara.

Synd att jag inte har 6000 att lägga ut eller att mitt nuvarande abonnemang har 18 månader kvar.

kissidor
3/23/13, 7:39 AM
#3

vad synd att du inte kan få loss pengarna michael, för jag förstår ju hur sjuk du som htc-fantast måste vara på denna. men du får väl sikta in dig på dess efterföljare

hoppas verkligen att inte förseningen blir förödande för deras försäljning, dvs att många som hade kunnat tänka sig denna tar en annan istället för att de inte orkar vänta. det låter fånigt kanske att man inte skulle kunna vänta nån månad extra för att få just den man helst vill ha, men jag är själv en sån där person som bara får fullständigt apfnatt och måste ha nu! och så rusar jag iväg och tar det bästa jag får tag i just då. och även om inte alla är såna slavar under sina impulser så nog finns det fler som jag 😃

Värd på Mobiltelefoner och Android

MichaelE
3/23/13, 11:08 PM
#4

#3 jo det är det, men jag är ändå väldigt nöjd med One S. Får sikta på en ny om två år, vem vet. Det kanske blir HTC:s flaggskepp för 2015 eller Asus PadFone.

bamse6311
3/24/13, 8:48 AM
#5

@#1
Nej, det blir nog att vänta ett till tag men visst skulle man vilja ha den.
Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: