Annons:
Etiketttillbehör
Läst 2356 ggr
Frosstis
2013-04-27 15:54

Får inte in bilder från telefonen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en xperia J, och jag var på konsert i tisdags och filmade ju då. Men jag får inte in bilderna! Innan konserten försökte jag lägga över bilderna så jag fick plats, men det gick inte så det slutade att jag fick radera över 600 bilder. Filmade lite med kameran så några videos och bilder har jag ju på datorn, men jag har runt 17 videos på telefonen! Åh så frustrerande.

Jag har provat med sladd, då kommer det upp någon grejs jag ska installera, då försöker jag installera den men det laddar ju inte? Jag har haft på den hur länge som helst men det blir aldrig någon 1%'s skillnad. 

Har även provat att ta ut "minneskortet" (heter det så? Det där lilla kortet) och sätta in i datorn. Men då kommer typ alla mappar och bilder som jag tom tagit bort från telefonen, alla dom kommer. Men gissa vad? Ingen mapp med videosarna! Så allting som jag inte vill ha kommer medan det jag faktiskt vill ha inte kommer.

Hjälp uppskattas..

Annons:
kissidor
2013-04-27 16:15
#1

du borde skaffa dropbox eller nån liknande molntjänst, det finns inget enklare sätt att överföra filer mellan olika enheter :) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dropbox.android&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImNvbS5kcm9wYm94LmFuZHJvaWQiXQ..

Värd på Mobiltelefoner och Android

Frosstis
2013-04-27 16:45
#2

Tack, ska testa!:)

bamse6311
2013-05-03 12:40
#3

#2
Säger som kissidor, kör över det till Dropbox, Skydrive eller likande molntjänst.
Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: