Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 1764 ggr
ilenna90
5/4/13, 8:06 PM

sony xperia p

hoppas nån kan hjälpa mig med det här :(

tydligen har jag råkat tillåta automatisk uppdatering för alla uppdateringar som dyker upp, och det vill jag absolut inte ha.
Tidigare har det kommit upp information när någon app har fått en uppdatering och där har jag kunnat välja om jag vill uppdatera eller inte.
men nu uppdaterar mobilen själv hejvilt, 10 uppdateringar på en gång typ. Anledningen till att jag inte vill ha så är att jag knappt använder vissa appar och då behöver jag inte göra nån uppdatering. jag vill ha någorlunda kontroll själv alltså.

jag har letat runt överallt på inställningar utan att hitta nånting. Enligt en sonyhandbok på nätet skulle man bara gå in på inställningar - automatiska uppdateringar - och sen kryssa i/ur en ruta. men jag har inte den där 'automatiska uppdateringar'-kategorin :o

är det nån som vet hur jag ska göra?

Annons:
Snurpan79
5/4/13, 8:42 PM
#1

Om du öppnar market och där väljer inställningar ska du ha en ruta för automatiska uppdateringar. Det alternativet har funnits där ett tag så du borde ha likadant.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

ilenna90
5/4/13, 10:41 PM
#2

åh tack för din hjälp! där hade jag inte ens tänkt på alla kolla haha. Jättesnällt av dig :D

Snurpan79
5/5/13, 12:14 AM
#3

#2 Det är inte alldeles lätt att veta vart man ska börja leta efter inställningar alla gånger när det kommer till Android. Bara bra att vi kan hjälpa till här på sidan. 🙂

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Upp till toppen
Annons: