Annons:
Etikettövrigt
Läst 1375 ggr
[[Mellebelle]]
5/14/13, 1:28 AM

iphone 3

ska köpa en iphone 3 eller om det nu var en ipohne 3GS eller va dom heter på onsdag! en begagnad. Har aldrig haft iphone förut inte ens knappat på en 😛Meen.. är dom bra? xD eller vad är bra och dåligt med dom rättare sagt?

tacksam för svar

Annons:
kissidor
5/14/13, 7:04 AM
#1

jag misstänker att detta blir din första smartphone överhuvudtaget och i såfall kommer du säkert att bli nöjd 🙂. du kommer att få jättekul med alla nya möjligheter som en smartphone ger, med surf och appar och allt. 

iPhone 3GS (får vi väl hoppas att det är) är ju en äldre modell men det är ju fortfarande ganska många som har den och som sagt har man inte haft en modernare smartphone förut så hittar man säkert inget att klaga på under förutsättning att den är i bra skick. vet du hur länge nuvarande ägaren har haft den? det jag har hört om dem är att det inte är helt ovanligt att hemknappen slits, slutar fungera och måste bytas - det är därför jag undrar över den saken. och sen som du säkert vet måste du vara försiktig med den då skärmen lätt spräcks eftersom den är av glas. vad skulle du få ge för den förresten?

sen får du väl se till att du får ordentligt med hjälp för att lära dig använda de viktigaste funktionerna eftersom det är helt nytt för dig. kom helst överens med en kompis eller nåt som har iPhone att ni sätter er med telefonen när du hämtat den och installerar och ställer in den rätt. jag tror att detta kan vara ganska knöligt för den ovane.

lycka till 🙂!

Värd på Mobiltelefoner och Android

[[Mellebelle]]
5/14/13, 2:43 PM
#2

#1 tack så mycket för svaret! :D

jag ska fråga huir länge hon haft mobilen så åter kommer jag till det då jag vet det! Jag ska köpa den för 800 spänn. Okej får väl hitta nån som kan förklara hur allt med den fungerar osv 🙂

kissidor
5/14/13, 9:59 PM
#3

nå men 800 låter ju väldigt överkomligt om den är i bra skick :). ja jag tror det vore det bästa om du har nån med dig som kan iPhone och kan guida dig i början så allt blir installerat och inställt på bästa sätt. sen kommer du säkert att kunna få hjälp med iphone-specifika frågor tex på iphoneifokus där det finns många kunniga och hjälpsamma iPhone-entusiaster, men just i början vore det ju bäst om du fick personlig hjälp. (inte för att inte vi gärna hjälper dig med förstås, men de flesta aktiva här vet betydligt mer om android än om iPhone :)

Värd på Mobiltelefoner och Android

[[Mellebelle]]
5/15/13, 3:22 AM
#4

Okej! Men tack så mycke för svaren o tipsen ska lägga det på minne!:)

Upp till toppen
Annons: