Annons:
Etiketthårdvara
Läst 3479 ggr
Lurvas11
5/17/13, 5:30 PM

Kommer inte igång,Galaxy s3

Jag har precis köpt min samsung galaxy s3. 

Vi stoppade i laddaren, men den går inte att starta. Ingen lampa lyser heller.

Vad är det för fel?

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
kissidor
5/17/13, 5:39 PM
#1

Oj, nu ser jag att du redan köpt en. Du borde inte ens behöva stoppa i laddaren, batteriet brukar vara hyfsat laddat redan från början. Ni måste nog åka tillbaka med den, vad tråkigt :-(!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lurvas11
5/17/13, 5:39 PM
#2

#1 Ja, det är lite synd. :( Får ringa och kolla med netonnet.

Hälsningar Lurvas11Glad

kissidor
5/17/13, 5:49 PM
#3

Håller tummarna för att du får det snabbt löst! Köpte ni den på nätet eller i butik?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lurvas11
5/17/13, 6:02 PM
#4

#3 I butik. Vi ringde och pratade med kundservice och de sa att det var fel på telefonen. Vi skulle åka in till affären och få en ny. De sa också att vi kanske kunde få någon form av ersättning.

Känns dryg när man väl köper en telefon, att det ska krångla :/

Hälsningar Lurvas11Glad

kissidor
5/17/13, 6:43 PM
#5

Ja verkligen, men kanske löser det sig ganska snabbt då så att slutet gott allting gott. Låter ju lovande att de inte krånglade på kundservice iaf!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lurvas11
5/17/13, 7:11 PM
#6

#5 Ja, precis. Vi ska åka och byta i helgen :)

Hälsningar Lurvas11Glad

Annons:
Lurvas11
5/18/13, 2:23 PM
#7

Nu har kommit hem igen efter att ha varit där. Vi typ skämde ut oss. ;D

 Vi åkte dit, berättade att den inte startade. Han tog fram telefonen och då satt han i batteriet som låg på sidan om. 

 Haha vi hade glömt att sätta i batteriet X) inte konstigt att den inte laddade och inte gick att sätta på XD

Jag skriver faktiskt från telefonen just nu och den fungerar super bra :)

Hälsningar Lurvas11Glad

kissidor
5/18/13, 2:35 PM
#8

nämen snälla nån 😃! snacka om så kallat "handhavandefel" som vår it-support brukar hänvisa till så fort man klagar på nåt 😉. men du, ni får väl bjuda dem på nöjet att berätta om detta och tänka på vad mycket glädje ni sprider 😃.

jättekul att det ordnade sig i alla fall och att du är i full gång med din nya lur nu 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Lurvas11
5/18/13, 2:40 PM
#9

Haha ja, ibland tänker man lite för lite ;) Men nu fungerar iallafall mobilen ;)

Hälsningar Lurvas11Glad

Upp till toppen
Annons: