Annons:
Etiketttillbehör
Läst 6391 ggr
kissidor
2013-05-26 17:36

vill du ha två simkort i samma lur? det kan du!

måste bara tipsa om detta som framkom av en slump i en helt annan diskussion på swedroids forum:, det gäller alltså en dual sim-kortsadapter

tyckte det var ett kanontips, vet inte om jag kommer att använda mig av det själv men jag vet att det finns många som eftersökt denna möjlighet Glad

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Jens]
2013-05-26 20:10
#1

Jag har inte läst sidan så noga om det jag tänker på men det kanske du har gjort?  🙂 Fungerar det så på så vis att man kan vara 'inloggad' och 'aktiv' samtidigt eller måste man logga ut och logga in hela tiden mellan de två olika simkorten?

kissidor
2013-05-26 21:01
#2

jag vet ju inte heller precis hur det funkar Jens, det tycker jag inte framgår i detalj. men "logga ut och logga in" tolkar jag det inte riktigt som att man behöver. jag vet iofs inte riktigt hur det funkar i en regelrätt dual sim-telefon heller, om det är så mycket bättre. om man kollar runt lite på den där sidan så finns det ju en annan lösning där också med Bluetooth där bägge abonnemangen ju är helt aktiva samtidigt. hursomhelst så är det ju intressant i alla fall att det dyker upp såna här lösningar på ett önskemål som många har 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Jens]
2013-05-26 21:20
#3

Japp, det har jag alltid önskat att ha. En telefon med två sim-kort som är igång samtidigt så man slipper byta mellan dem.

Upp till toppen
Annons: