Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 4856 ggr
felixhaljeskog
5/27/13, 1:03 PM

Sälja Samsung Galaxy S3

Hej!

Tänkte bara fråga ifall någon vet vad man kan sätta för pris på en Samsung Galaxy S3 som är mindre än 1 år gammal, men som det inte går att ringa eller ta emot samtal på?

Skärmen är även repfri.

Så är det någon som har den minsta aning? :)

Annons:
[Moa-]
5/27/13, 1:06 PM
#1

"...men som det inte går att ringa eller ta emot samtal på?" Vad skall någon ha den till?

Skänk den till någon tekniskt kunnig person…

Hiro
5/27/13, 1:44 PM
#2

#1 spelmobil för en unge kanske? 🤔

[Moa-]
5/27/13, 1:46 PM
#3

Ja, tveksamt dock, det går att köpa mobiler som håller som leksak till barn väldigt billigt idag, men visst, försök med en hundring eller två…

Hiro
5/27/13, 1:49 PM
#4

#3 a men typ…

felixhaljeskog
5/27/13, 2:02 PM
#5

Har redan fått svar på folk som vill köpa den, så säljer gör den, men tänkte mest vad man kan sätta för pris.

kissidor
5/27/13, 2:49 PM
#6

ja det är ju otroligt svårt att säga eftersom det är svårt att hitta nåt vettigt att jämföra med. men som sagt en hyfsad liten spel och surfgadget blir det ju, som en superminisurfplatta för ett barn 🙂. och är man nu nöjd med att ha den som endast det så har den ju bättre hårdvara än en budgetsurfplatta, (fast den är ju som sagt väldigt liten som sådan betraktat) så det är väl närmast i de banorna man får tänka? går väl att använda som gps också kanske, om man har en app där man kan ladda ner kartor i offlineläge?

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
felixhaljeskog
5/27/13, 4:02 PM
#7

#6 Jo men precis! allt funkar ju på en förutom att ta emot samtal och ringa.

Ja det blir lite som en mini surfplatta! Det svåra är ju bara att sätta pris på en mobil som man inte kan ringa med.

Får se, snackar med några som e sugen på den, så jag får se vad jag får för den! :)

Jonsson9
5/28/13, 10:14 AM
#8

Varför fungerar det inte att ringa och ta emot samtal?

Vänlig hälsning, Martin

felixhaljeskog
5/28/13, 10:42 AM
#9

#8 vet inte, det blev så efter en uppdatering, och det är tydligen fler som har råkat ut för samma sak, har jag uppfattat det rätt så går det heller inte att fixa av någon skum anledning.

[Moa-]
5/28/13, 10:50 AM
#10

Det går inte att backa bort uppdateringen heller och genomföra en systemåterställning? Låter som ett märkligt fel på en så pass stor och rekommenderad telefon…

felixhaljeskog
5/28/13, 11:44 AM
#11

Har gjort återställning på den och det funkar fortfarande inte.
Håller helt med, tycker ju att dom ska ha någon lösning till sina problem!

[Moa-]
5/28/13, 11:53 AM
#12

Okej, märkligt helt klart…

bamse6311
5/28/13, 12:19 PM
#13

Har du haft luren mindre än ett år som du skriver och köpte den ny så gäller ju garantin och går den då inte att reparera så får du ju en helt ny.

Dessutom så har man enligt konsumentköplagen rätt att klaga på en produkt upp till att den är två år gammal.

Nu är ju Samsung en stor aktör både inom smartphones, tv-apparater osv så de kommer garanterat inte att bråka om du reklamerar den.

Detta förutsätter naturligvis att du har någon form av kvitto på när du köpte den.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
felixhaljeskog
5/28/13, 1:55 PM
#14

#13 jo fast det är ju de jag inte har tyvärr ..

[Moa-]
5/28/13, 2:17 PM
#15

felixhaljeskog; fakturor? Eller bankutdrag borde även det kunna stärka ditt köp, förutsatt att du köpt den ny och i original…

bamse6311
5/28/13, 2:41 PM
#16

#15 Moa har helt rätt där.

Kolla länken du fick av mig där det tydligt framgår att det inte måste vara ett kvitto från en butik utan räcker med bankutdrag eller liknande.

Bästa hälsningar,
Bertil

felixhaljeskog
5/28/13, 3:15 PM
#17

Jaha får kolla upp det!

felixhaljeskog
5/28/13, 4:08 PM
#18

Fick den iallafall såld nu för 500 kr :)

[Nathalie62]
6/10/13, 11:03 PM
#19

Då låser jag tråden.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: