Annons:
Etikettsäljes-och-köpes
Läst 2412 ggr
[SarahOhrn]
6/5/13, 11:13 AM

Ta över Maxi unlimited?

Jag behöver av ekonomiska skäl (har 2 abonnemang hos olika operatörer) överlåta mitt Maxi unlimited abonnemang från Tele2 till någon. Bindningstiden är till maj 2014. 345 kr i månaden och där ingår fria samtal, sms, mms och 10gb surf. Detta abonnemang ligger vanligtvis mellan 500-600 kr och är GRYMT bra kostnad för allt som ingår. Fick även med en telefon med abonnemanget men den är trasig så följer ej med. Det som betalas är dock ingen förhöjd avgift utan bara abonnemanget och är ändå mycket billigare än bara abonnemanget är annars utan telefon. Så som sagt det är ett grymt abonnemang och lite surt att "bli av" med det men jag har inte råd att ha dubbla och behöver ha mitt Telia-abonnemang.

Annons:
[Nathalie62]
6/10/13, 11:01 PM
#1

Hur har det gått? Jag har det själv men kan höra mig för om det fortfarande är aktuellt. Jag tycker det är superbra 🐱

[SarahOhrn]
6/11/13, 8:33 AM
#2

Fortfarande aktuellt, några intresserade men det går segt och behöver bli av med det snart :/ Det är verkligen ett SJUKT bra abonnemang! Bara att det inte funkar hos mina föräldrar me täckningen och jag måste ha täckning där…

[SarahOhrn]
6/11/13, 8:35 AM
#3

Och för att jag inte kan ha 2 då men Telia funkar bättre hos mina päron

[Nathalie62]
6/11/13, 7:01 PM
#4

Har hört mig omkring men tyvärr har dom redan införskaffat sitt abonnemang.
Hoppas verkligen någon kan ta över det för din skull.

[SarahOhrn]
6/11/13, 8:17 PM
#5

#4 Hoppas det, typ 7 st hört av sig men verkar inte leda nånvart ./ Får se

Upp till toppen
Annons: