Annons:
Etikettövrigt
Läst 1549 ggr
[tråkig]
6/8/13, 12:12 PM

Samsung Galaxy Xcover

Viken simkorts typ har Samsung Galaxy Xcover? Jag har en Samsung Galaxy s2, och har haft en iPhone, så jag har micro simkort. Jag har det i en adapter, och vill också veta om Xcover är en bra mobil. 🙂

Annons:
kissidor
6/8/13, 1:50 PM
#1

den gamla xcover är enligt tämligen samstämmiga omdömen en ganska usel mobil, och det tyckte folk tom redan när den var ny. xcover 2 som släpptes i år verkar vara bättre, men den är dock lite sämre på det mesta än båda dina tidigare telefoner. båda tar mini-sim, dvs samma typ som din sgs2

Värd på Mobiltelefoner och Android

bamse6311
6/9/13, 2:15 AM
#2

Vilken lur man skall välja beror i högsta grad på vilka behov man har och hur mycket man vill betala för en lur.

Xcover är en stryktålig lur som skall klara sig länge på EN uppladdning,
dock är det nog ingen lur man med bästa vilja vill rekommendera men som sagt var så är det en billig lur och väldigt tålig och uthållig i förhållande till priset.

Xcover2 verkar dock att ligga i en helt annan klass.
Den har betydligt bättre prestanda och är lika stryktålig och det påstås att du skall kunna fotografera under vatten med denna lur som just av den orsaken har en "fysisk" kameraknapp.

Att jämföra en Xcover med den SGS2 som du nu har låter sig nog inte göra, det går liksom inte att få en rättvis bedömning.

Om du nu skall byta ut din SGS2 mot en Xcover2 så är det två helt olika lurar för helt olika behov.

Skall du jämföra Xcover mot någon annan lur så bör du nog jämföra den mot en XperiaV som ligger i samma prisklass.

HÄR test på Xcover2.

Bästa hälsningar;
Bertil

Upp till toppen
Annons: