Annons:
Etikettoperativsystem
Läst 2351 ggr
[tråkig]
6/9/13, 5:36 AM

efter jag har uppdaterat min samsiung galaxy s2

den har blivit helt knasig efter jag uppdaterade den i går . Vill ha till backa den som den var förre uppdateringen . Hatar just nu min mobil för de är så j,,,,,vla arg att den ska  ha fått knas efter en uppdatering😡

Annons:
kissidor
6/9/13, 9:01 AM
#1

det låter lite konstigt att sgs2 skulle få en uppdatering nu 🤔. vad uppdaterades den till, vilken version (gå in på inställningar/om enheten och kolla vad det står för basbandsversion) och med vilken metod - OTA eller via kies? och vad är det som knasar?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tråkig]
6/9/13, 9:10 AM
#2

191100xxms2  basversion

nu har jag 4,1.2

kissidor
6/9/13, 10:02 AM
#3

tusan jag hittar inte den versionen på samsung firmwares 🤔, kan de ha missat att lägga in den? tänkte annars det var bara att kolla närmast föregående och så kunde du köra in den med kies. var det med kies du uppdaterade denna förresten, du svarade aldrig på det? och vilken operatör har du?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tråkig]
6/9/13, 10:43 AM
#4

nej de kom på mobilen så fatade inte vad kies var men har kollat upp de så nu vet jag. dumma jag🤓  

jag har tre som operatör🙂

kissidor
6/9/13, 10:57 AM
#5

vad skumt, för tre är den enda rent svenska version som finns med där - och den heter inte som din. annars verkar det vara gemensam nordisk version som gäller för de andra operatörerna. står det XWLSS på slutet under kompileringsversion? för isf är det nordic countries du har ändå. snabbkollade lite på swedroids forum och jo det verkar vara några som fått problem med denna version. men en annan väldigt viktig sak som du inte svarade på, vad är det för knas du fått?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tråkig]
6/9/13, 11:05 AM
#6

den var konstig i morese men nu så är den normal den visade att den hade lite bateri jätte ofta men sen efter de blev den normal🤔

Annons:
kissidor
6/9/13, 11:07 AM
#7

ok, då håller vi tummarna för att det håller sig så då, och annars får du återkomma🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

[tråkig]
6/9/13, 11:16 AM
#8

ja vet inte om han har köpen i utlandet eller inte vi tror de men vi  vet inte säkert min pojkvän och jag

Upp till toppen
Annons: