Annons:
Etikettövrigt
Läst 1694 ggr
MoaL
6/11/13, 12:40 AM

Behöver råd om Samsung

Hej!
Jag ska snart köpa min första mobil ever som inte är en gammal hederlig telefon där man i princip bara kan ringa och sms:a och spela snake. Valet står mellan Samsung Galaxy S3 mini I8190N Smartphone och Samsung Galaxy S2 Plus I9105P Smartphone

Jag har provat minin litegrann och tycker att den är väldigt lätt och trevlig. Hur stor är skillnaden mellan de båda? Vilken av dem skulle ni rekommendera? Jag kommer antagligen att spela en hel del spel, så hur stor skillnad är det gällande batteriet?

Jättetacksam för svar! 👍

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Annons:
bamse6311
6/11/13, 2:03 AM
#1

Det där var ingen enkel fråga.

Rent instinktivt skulle jag nog säga S2:an.
Större skärm, bättre kamera, något snabbare processor mm.

Nåväl, det där är bara min högst personliga uppfattning och du kommer säkert att få många svar på din fråga.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
6/11/13, 6:32 AM
#2

grattis till din kommande första smartphone 🙂!

s2 plus är nog lite bättre i och för sig. men om s3 mini känns bra tror jag ändå det kan vara klokt att välja den, det finns vassare smartphones men den är absolut tillräckligt bra för att du ska bli nöjd då det är din första smartphone, och då tror jag det är viktigare att du känner att du trivs med formatet. har ingen aning om hur mycket batteritiden skiljer mellan dem, det beror också så mycket på exakt hur du kommer att använda den. som du säkert vet är det daglig laddning som gäller för i stort sett alla smartphones, och ett extra batteri på lut för nödsituationer är ingen dum idé heller.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
6/11/13, 7:12 PM
#3

Jag tippar nog också på S3 mini eftersom den känns bra för dig och sen tycker jag personligen att den är snyggare utseendemässigt😛

[tråkig]
6/14/13, 8:02 AM
#4

S2 definitivt för jag högar den dock inte plus :-)

Upp till toppen
Annons: