Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1716 ggr
DenisVF
2013-06-25 01:18

Ny Samsung hjälp!

Hej! Jag har då idag köpt en ny mobil. Samsung galaxy s3 4G. Den har laddat sen ett på förmiddagen. Så den har laddat ett bra tag nu! När jag håller in knappen så tänds touch knapparna längst ner och det lyser blott på en lite rund lampa i vänstra hörnet. Men skäremn är fortfarande släkt! Vet inte vad jag ska göra… Och jag har redan tagit ut och satt in batteriet…

Tacksam för svar!

Annons:
kissidor
2013-06-25 06:44
#1

har du tagit av den från laddaren och tryckt riktigt bestämt på powerknappen, så det durrar till? prova och håll in den lite längre och se om det går igång, och som sagt utan laddsladden i så du ser ordentligt om den faktiskt är på eller ej

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2013-06-25 13:06
#2

Grattis till ditt köp, du kan också prova starta om telefonen annars är de råd kissidor gav de bästa.

DenisVF
2013-06-25 14:11
#3

Ja den darrar ju till och man kan sänka ljudet. Men skärmen är fortfarande svart..

kissidor
2013-06-25 14:33
#4

men då blir det nog till att knalla tillbaks till butiken med den 😕, kan omöjligt komma på vad som skulle få en frisk telefon att göra sådär annars. och du har testat utan sladden i, och med både power och home-knapparna (var för sig alltså, inte samtidigt)? home-knappen tänder också skärmen nämligen.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Snurpan79
2013-06-25 23:53
#5

Får tyvärr hålla med Kissidor. Låter väldigt skumt att skärmen fortsätter vara svart. Ingen rolig början med ny mobil dock. 😕 Hoppas det går att få igång luren.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Fridaybrew
2013-06-26 09:08
#6

Kan ju bli fel på alla produkter så hoppas du ändå vågar dig på att få den lagad/häva köpet/ eller få en ny. Samsung har bra lurar för de olika behov man har, och s3 står sig bra fortfarande =)

/Fridaybrew

Annons:
Upp till toppen
Annons: