Annons:
Etikettapplikationer-appar
Läst 2654 ggr
[Nathalie62]
2013-06-25 13:04

AVG antivirus

Har hört gott om AVG antivirus, Använder ni pro eller gratis versionen? Räcker det med den som är gratis eller man bör ha pro versionen? Den verkar ha enormt med funktioner, fungerar dem alla verkligen som de ska?

Vill gärna höra era åsikter för er som har hämtat den.

Annons:
kissidor
2013-06-25 13:32
#1

tja, du vet hur det är med virusskydd nathalie - så länge det inte händer nåt vet man egentligen inte riktigt om de funkar eller inte 😃.

jag har gratisversionen, de funktioner som därutöver ingår i PRO-versionen har jag redan i andra appar.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2013-06-25 16:31
#2

Jo det vet man ju i och för sig, valde att testa det så får jag se om det är till belåtenhet 😃

Snurpan79
2013-06-25 23:59
#3

Jag har testat gratisversionen men har den inte kvar i mobilen nu. Har testat andra virusskydd också, men jag har inte riktigt upptäckt något behov av dem. Vem vet, det kanske jag får ångra en vacker dag.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

bamse6311
2013-06-27 00:49
#4

Personligen så kör jag F-Secure i luren.

Den kostar just nu till specialpris 127 spänn om året men om den är sämre eller bättre än andra har jag ingen som helst aning om.

Vad jag vet om AVG så brukar det ju få bra i test bra i test både för datorn och för luren.

Hur bra ett AV är vet man ju aldrig,

Det skall ju bara ligga där i bakgrunden och klara sig självt.

Bästa hälsningar,
Bertil

[Nathalie62]
2013-06-27 11:38
#5

Jag tog bort den igen, tyckte bara det var onödigt då jag nästan aldrig surfar ändå 😃

Upp till toppen
Annons: