Annons:
Etikettövrigt
Läst 1773 ggr
[mina blommor MiloochMalte]

är ZTE Blade 3 en bra mobil

hej jag kanske vill köpa mej en ny mobil och undrar då om denna android mobil är bra?

Har ni en iphone 4s som jag inte gillar utan jag vill ha android igen.

Annons:
[Nathalie62]
7/5/13, 12:15 PM
#1

Det bästa vore om du kunde testa telefonen på Media Markt för att känna efter vad just du tycker men bra tror jag väl de flesta lurar är i dagsläget och det beror också på vilket sätt du menar för att ge dig mer specifik information, vad är bra för dig?

bamse6311
7/5/13, 7:21 PM
#2

HÄR en recension av luren från mobil.se och HÄR en recension från swedroid.se

Alltid svårt att ge råd men personligen så tycker jag nog att din iPhone 4S är betydligt "vassare".

Om du nu vill ha en android i ungefär det prissegmentet som ZTE så skulle jag föreslå en HTC Desire S och HÄR länk till recension på den från swedroid.

HTC har en helt annan byggkvalitet än ZTE och det är inte enbart min egen personliga uppfattning även om jag är HTC nörd.

Säger som #1 Nathalie62 att gå till en butik som säljer lurar så att du kan känna dem i din hand, trycka och känna på dem.

Jag brukar också säga att nu skall man inte lite på de där försäljarna helt och hållet vilken lur som de rekommendera dig.
Dom jobbar på delvis provisionsbaserad lön.

Till din ursprungliga fråga TS så skulle jag nog inte byta ut en iPhone4 mot en ZTE men det är ju min högst personliga åsikt även om jag också tycker att Android slår IOS med hästlängder.

Nåväl, nu finns det många olika lurar i det prissegmentet och om det hade varit jag så hade jag garanterat kört på en HTC Desire S men så är jag som sagt också HTC nörd.

Läs gärna recensionen som jag länkade till.

Bästa hälsningar,
Bertil

[mina blommor MiloochMalte]
#3

ja ska se om den ligger inom min buget jag älskar android tröttnat på min trökiga iphone.

[mina blommor MiloochMalte]
#4

den lockar ännu mer för den ligger inom min smala buget

bamse6311
7/5/13, 9:59 PM
#5

Kolla även Sony Xperia J som kostar några hundringar mer än ZTE och HÄR länk till recension av den.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
7/9/13, 7:46 AM
#6

ja gillar man android så gör man 🙂. men en iPhone 4s är ju dock en ganska rapp och bra telefon, så jag tycker du ska akta dig för att gå från den till en seg budgetandroid, för då finns det stor risk för att du lessnar på den också.

om du nu ska ha en blade 3 tycker jag du ska kolla på blocket och tradera efter den, om du fortfarande kan hitta den i nyskick till bra pris där. många köpte den nämligen tidigare i år på kampanj på ica maxi för 1200 inkl ett års spotify och ett års surf, så det var några stycken som behöll abonnemanget och sålde telefonen.

så närmare bestämt vad är din budget? och vad är viktigast för dig i en telefon. det blir lättare att råda om vi vet det 🙂

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
UrchinFamiljen
7/10/13, 11:13 AM
#7

Jag har haft en ZTE skate och den var faktiskt inte bra.. Den tog evigheter på sig att ladda saker på t.ex. internet och den har en dålig kamera. Om du gillar att använda olika skal är det inte mobilen för dig. Det finns typ inga skal till ZTE. Vet inte riktigt hur Blade 3 är, men Skate var inte bra. En positiv sak med Skate är att den inte fick sprickor på skärmen, då det är plast (tror jag).

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Upp till toppen
Annons: