Annons:
Etikettövrigt
Läst 1287 ggr
[mina blommor MiloochMalte]

finns de någon bra som verkligen funkar med musik

hej  jag hade en app  så man men kunde ladda ner musik .

jag vill nu ha hjälp med förlag på appar som  man kan ladda ner  funkar på riktigt till android. Hittade några men de funkar inte alls

 Har samsung galaxy s2

Annons:
kissidor
2013-07-09 07:27
#1

vad hette appen du hade förut och till vilket OS var den, och vad är det du vill göra? vill du kunna ladda ner gratis musik eller? för det får man nog förutsätta att det inte finns nån app till i playbutiken iaf. gratis streaming däremot skulle det ju kunna tänkas finnas. det har ju talats om att spotify ska komma i en reklamfinansierad gratisversion till mobilen också, lika som på datorn - men jag vet inte hur bestämt det var eller hur länge det isf dröjer.

det enda jag hittade som jag tycker verkar kunna ha en chans att funka var hypedmusic - har du testat den?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2013-07-09 11:15
#2

Ladda ner vet jag inte om det är möjligt men det finns annars en liknande app som spotify, den heter Music Unlimited Mobile App

kissidor
2013-07-09 11:17
#3

men den är inte gratis va? det finns ju flera tjänster med streaming till en abonnemangskostnad, och jag misstänker att det inte är det TS är ute efter men jag vet ju inte.

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
2013-07-09 11:18
#4

Ge gärna en beskrivning på vilka appar du har testat så är det lättare att råda.😉

[Nathalie62]
2013-07-09 11:23
#5

#3, Det står ingenting om det så det kanske är något som anges efter man laddat ner den.

[Nathalie62]
2013-07-09 11:32
#6

Kan det vara något sådant här då 😉? Den hade i alla fall fått bra omdöme 😃Download copyleft music MP3

Annons:
Upp till toppen
Annons: