Annons:
Etikettsurf-och-läsplattor
Läst 2274 ggr
zickan
7/25/13, 12:15 AM

Tips surfplatta

Länge varit inne på en sony xperia z. Men stör mig på att dessa inte kommer i helt vit. Bara vit baksida och svart front. 

Så nu är jag lite inne på Samsung galaxy note 10.1(4g) eller samsung galaxy tab 3(4g)
Nån här som har mer att säga om dessa modeller som haft nån ett tag att pilla på?
För och nackdelar?

Eller kanske tips på någon annan modell som du tycker är bra?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Annons:
kissidor
7/25/13, 9:29 AM
#1

av de två alternativen du nämner skulle jag definitivt ta noten i såfall, då tab 3 trots att den är sprillans ny inte har tillräckliga specs enligt min mening. att den har dual core istället för som de andra quad är säkert inget större problem, men att den bara har 1 GB ram medan noten och xperian har 2 GB  gör taben väsentligt underlägsen dem. fast jag tycker det är för trist om du ska välja bort den bästa plattan pga färgen 😭! men noten är det nog inget större fel på skulle jag tro, har själv bl.a. en note 2 som telefon och den är svinbra 🙂. rapp och flytig som tusan är den och då tror jag nog dess större släkting håller måttet också.

Värd på Mobiltelefoner och Android

zickan
7/25/13, 12:43 PM
#2

Ja jag gillar sonys. Och var på vippen att köpa en. Men tveka pga att det är snyggare med vit skärm hemma där allt är vitt o ljust typ. Samt att det verkar finnas lite kasst med tbh o allt verkar dyrare. Men öven att det inte går att ringa med. Iof inte så viktigt men skönt att ha. Men ja sonys verkar va bästa alternativet.men 6000 för skärm, sedan blir det ju extra för ett vettigt tagentbord, bil laddare osv. Då blir man lite osäker om plattan verkligen är värt så mycket

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

[Nathalie62]
7/28/13, 12:43 AM
#3

För tillfället använder jag en samsung Tab 2, den kostar inte så fasligt mycket och det är ändå 16GB i den som dock kan fyllas på med ännu mer och för mina små händer är den perfekt att hålla i och inte alls tung heller 😃 sen är det dual core processor på 1 GHz och jobbar relativt snabbt 👍

Upp till toppen
Annons: