Annons:
Etiketthårdvara
Läst 1490 ggr
[Nathalie62]
8/30/13, 10:44 PM

Galaxy Gear

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nästa vecka förväntas Samsung lansera en smart klocka med namnet Galaxy Gear. Inför premiären har ett gäng specifikationer läckt. Bland uppges det att klockan kommer att en batteritid begränsad till 10 timmar.

Samsungs smarta klocka, som ryktas ha flera funktioner liknade dem du hittar hos en smart mobiltelefon i dag. Bland annat sägs det att du ska kunna ringa med klockan  samt surfa på webben och hantera e-postmeddelanden direkt på enheten.

Och vad sägs om en flexibel skärm? 😃

Här går att läsa mer detaljerat

Annons:
[Nathalie62]
8/31/13, 1:37 PM
#1

Är det något ni skulle vilja ha runt handleden? 😛

Snurpan79
8/31/13, 5:50 PM
#2

Är inte särskilt sugen i dagsläget då jag inte ser något behov av den.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

[Nathalie62]
8/31/13, 5:54 PM
#3

Jag ser det också så och det borde ju bli rätt smått allting.

Snurpan79
8/31/13, 6:09 PM
#4

#3 Jo, det lär ju bli det. 😕

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

bamse6311
8/31/13, 6:27 PM
#5

Nope, inget för min del men tror säkert att den kan sälja en hel del.

Har redan läsglasögon med +3.5 styrka och vill inte ha fler*skrattar*.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
9/1/13, 10:06 AM
#6

tja nu slutade ju jag bära klocka för många många år sen för att man då började med att alltid ha mobilen med sig, så på så vis skulle det ju kännas lite bakvänt att börja med det igen 😃. 

men jag vet inte, jag skulle kunna se framför mig hur en sådan klocka kan kombineras med en riktigt stor phablet som nån typ av fjärrkontroll för enklare funktioner 🤔. jag tror kanske det skulle kunna bli nåt användbart av det på lite sikt i alla fall, så jag tänker följa det med visst intresse. 

sen hur det ser ut… äh jag är 47 år så jag orkar inte bry mig om vad folk tycker 😃!

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
[Gladamarsvin]
9/1/13, 10:50 AM
#7

Nej inte riktigt min typ av klocka/ mobil  jag vill ha en vanlig mobil

[Nathalie62]
9/1/13, 12:25 PM
#8

#6, Det hade säkert underlättat en del om det funnits någon sådan kombination av något slag men det skulle samtidigt bli ett jäkla släpande tror jag 😃

Och du har rätt, i vår ålder behöver man inte bry sig om hur det set ut för andra 😉

[Nathalie62]
9/1/13, 1:51 PM
#9

I och för sig så är man tvungen att vara uppkopplad på ett trådlöst nätverk med en mobil för att genomföra samtalen och då blir det ju redan som som en fjärrkontroll 😃

Upp till toppen
Annons: