Annons:
Etikettövrigt
Läst 1735 ggr
bamse6311
2013-09-13 20:42

Nya Nexus-luren?

Läste en intressant artikel.
Kan det här vara Nexus5?

http://www.theverge.com/2013/9/3/4691652/did-google-just-leak-the-nexus-5-kitkat-video

Tja, vem vet *s*.

Bästa hälsningar,
Bertil

Annons:
Pelle Långlös
2013-09-13 20:49
#1

Du menar NEXUS och inte Lexus. Lexus är en bil. 😉

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

bamse6311
2013-09-13 20:57
#2

#1 Pelle Långlös.

TACK så mycket Ylva, vet inte riktigt hur det kunde bli så 😂
Det bevisar att man skall korrekturläsa sina inlägg innan man trycker på Publicera knappen *skrattar*.

TACK återigen, jag hann ändra det.

Finaste hälsningar,
Bertil

Pelle Långlös
2013-09-13 21:15
#3

SÅ lite så. 🙂

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

[Nathalie62]
2013-09-14 11:45
#4

Tur att man åtminstone har en timme på sig att hinna ändra Bertil 😃

Det låter rätt misstänkt att det kan vara Nexus 5 faktiskt.😉

bamse6311
2013-09-14 16:21
#5

#4
Visst är det tur Nathalie *skrattar* så att man kan rätta om det blev något fel.
I detta fallet så får jag tacka #3 för påpekandet då jag troligtvis inte skulle upptäckt det själv 😂

Nu har det dykt upp ytterligare bilder på vad man tror kan vara Nexus5.
Det påstås i texten HÄR att det även denna gången blir LG som skall bygga den då den påminner starkt om LG G2.

Alla mobiltillverkarna försöker hela tiden hålla sina nya flaggskepp hemliga ända tills presentationen och det är ju inte så konstigt att de inte vill att konkurrenterna skall få inblick och vi köpare hållas på sträckbänken in i det sista.

Dock så brukar ju alltid något "läcka ut" i förtid även om det ofta är rykten så visar det sig att åtminstone en del stämmer.

Tänker inte minst nu senaste på Apple där det ryktades att de skulle släppa en budgetlur i många olika färger.

Det där med färgerna stämde ju också men om 5 000 SEK kan kallas budget är kanske en annan sak 😃

Inte heller är det kanske en helt ny lur, jag tycker mest att det påminner om en iPone5 som dom stoppat in i ett nytt skall.

Well, framtiden får utvisa om det här nu med nya Nexus stämmer men bildbevisen blir fler och fler 🤔

Bästa hälsningar,
Bertil

Upp till toppen
Annons: