Annons:
Etikettövrigt
Läst 2114 ggr
UrchinFamiljen
9/16/13, 4:45 PM

Sms till e-post

Hej! Jag undrar om någon vet hur man gör så att alla sms man får inte kommer till e-posten på mobilen. Det är väldigt irriterande! Jag har en Samsung Galaxy S4. :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

Annons:
kissidor
9/16/13, 4:48 PM
#1

du har nog råkat få synkningsinställningen "synka sms" då, då blandar de sig så. vilket konto gäller det?

Värd på Mobiltelefoner och Android

[Nathalie62]
9/16/13, 6:20 PM
#2

Prova se i inställningarna om du har synkningen för sms ibockad.

UrchinFamiljen
9/17/13, 7:25 AM
#3

#1 Min hotmail som jag har loggat in på. #2 Jag har kollat i inställningarna, men jag hittar inte något med synkronisera. Jag har försökt hitta något på själva hotmailen också, men det finns inget där heller. :s

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[Nathalie62]
9/17/13, 12:28 PM
#4

Vilken mail app har du inlagd?

Här angavs liknande problem som du har så hoppas det kan hjälpa dig.

UrchinFamiljen
9/17/13, 2:49 PM
#5

Nu har jag fixat det! Min kompis visste hur man skulle göra, men tack för er hjälp iallafall. :) Man tar bort kontot och sedan loggar man i på det. Då kan man välja om man ska synka med kalendern, sms m.m. och då kryssar man bara i synka med e-post. :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[Nathalie62]
9/17/13, 3:34 PM
#6

#5, Det var ju bra att det löste sig 😃 Jättebra att du också skrev hur man gjorde så kan det förhoppningsvis hjälpa andra också.

Annons:
Upp till toppen
Annons: