Annons:
Etikettringsignaler-bilder-spel
Läst 3303 ggr
Fillixa
9/23/13, 4:19 PM

Angry Birds Star Wars II Windows Phone 8

Angry Birds Star Wars II är ett riktigt kul och välgjort spel! Jag har inte spelat Angry Birds på flera år, det var den första versionen på android som jag spelade då!

Jag brukar inte spela spel på mobilen, men detta spel var helt ok!

Annons:
[Nathalie62]
9/23/13, 9:46 PM
#1

Jag brukar aldrig spela på mobilen överhuvudtaget, mina ögon hänger inte med på en sådan liten skärm 😃

Fillixa
9/24/13, 12:03 AM
#2

Kul att Finska ROVIO väljer WP8 till att bli först ut med detta nya spel👍! 
Finska Nokia kör som bekant WP8🙂!

bamse6311
9/24/13, 3:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hihihi.

Laddade ner Angry birds för ganska länge sedan till min lur.
Kunde dock jäklar inte begripa hur det funkade, haha.

Å andra sidan så har jag aldrig varit mycket för den typen av spel vare sig som tv-spel, på datorn eller i luren.

Har en kompis i min ålder och han kan sitta hur länge som helst med olika spel så tror inte att det beror på åldern utan mer på intresset.

Kommer ihåg när en av mina söner en gång i tiden hade sin första Nintendo spelkonsol, en enkel 8 bitars maskin.

Han älskade bland annat Super Mario men jag kunde aldrig förstå varför han (Super Mario) sprang omkring där och slog huvudet i taket hela tiden så att stenarana rök omkring överallt.

Jag tyckte som så att det måste ju göra ont i huvudet på honom, haha 😂
Testade själv någon gång men kom nog aldrig till mer en tredje livet.

Well, en sak vad det gäller spel har jag ju varit riktigt jävlig på.
Det var i början på 80-talet när det första fickspelet med Pacman kom och det lärde jag mig jäklar så småningom att varva varje gång.

Sedan så kom ju Nintendo med sitt fickspel Donkey Kong och det fickspelet med två skärmar och även med det kom jag ganska långt med.

Det enda som jag spelar på min lur numera är Yatzy.
Ibland så låter programmet mig vinna och ibland så är det helt enkelt omöjligt att vinna över det där programmet 😂

En och annan Harpa kan jag väl också lägga på datorn men det är väldigt sällan.

Well, man skulle kanske installera Angry birds igen och testa om man överhuvudtaget får igång det 😃

Bästa hälsningar,
Bertil

På bilden så ser man hur sonens första spelkonsol såg ut *ler*.
(Dock inte min egen bild).

Portie
10/2/13, 2:11 PM
#4

Älskar Angry Birds och har haft alla versioner till min androidmobil. Sen fick jag göra en fabriksinställning och då försvann ju såklart alla. Men så fort jag får tillbaka min mobil igen så ska jag ladda ner alla Angry Birds spel igen, måste ju testa det nya nu med såklart!

Upp till toppen
Annons: