Annons:
Etiketthårdvara
Läst 987 ggr
jojjobojjo123
9/26/13, 10:49 AM

samsung galaxy s3?

Hej!

Är det stor skillnad på samsung galaxy s3 och s4, har funderat på att skaffa s3 men funderar om det kanske är värt att lägga extra pengar på en s4 istället.

Är det stor skillnad, och isåfall vilka skillnader.

Vad föredrar ni?

Tack på förhand!

Annons:
Mooniq
9/26/13, 11:00 AM
#1

jag har en galxy s 3 och brorsan har en s4. Vi upplever dem som enkla, driftsäkra och användarvänliga. Jag tycker inte att det skiljer så mycket mellan dem. Bäst är nog om du googlar modellerna och ser den tekniska specifiseringen. 

Jag provade Iphone ett tag men upplevde den som liten och lite "tråkig" i inställningarna.. 

Jag älskar den stora skärmen och korten blir otroligt fina med Samsung S3 och S4. Lite svår att ha i fickan på jeansen - så jag har fått lära mig att ha väska.. 

Samsung S3 är mitt bästa köp hittills - jag var Noikafan tidigare…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[Nathalie62]
9/26/13, 11:31 AM
#2

Jag tycker inte det är någon större skillnad på dom faktiskt, personligen hade jag tyckt det räckte gott och väl med s3:an, har den själv och har inget krasst att säga om den alls.

Om du kan så bege dig gärna till media markt och testa dom båda, kanske får du dig en annan uppfattning 🙂

[Gladamarsvin]
9/26/13, 12:13 PM
#3

s3 har jag och tycker den är bra 🙂

bamse6311
9/26/13, 5:32 PM
#4

Hej TS.

Angående SGS3 så kika då gärna på SGS3 4G.

Dels så får du då som sagt 4G men framförallt så får du 2 GB RAM istället för 1 GB som med den "vanliga" SGS3.

Bästa hälsningar,
Bertil

kissidor
9/27/13, 7:01 AM
#5

som Bertil säger tycker jag det är 4G-modellen du ska fundera på i såfall, skillnaden mellan den och s4 är inte särskilt märkbar om man undantar s4:ans speciella små finesser (som jag iofs uppskattar 🙂). jag har en s4 själv och dottern har en s3 4G, så jag har kunnat jämföra dem. 

vanliga s3 däremot finns det större risk för lagg och hack i eftersom den har mindre arbetsminne, precis som Bertil säger. det är dock inte säkert att du skulle uppleva det, det beror på hur du använder telefonen - men har du många appar och multitaskar mycket så är det så, jag skulle inte vara en glad telefonanvändare om jag hade bara 1GB RAM.

Värd på Mobiltelefoner och Android

Upp till toppen
Annons: